Perchezitionat la cumparaturi

;Intamplari (ne)fericite la cumparaturi.
Merg la cumparaturi prin Kaufland in Turda si habar n-aveam unde trebuie sa imi las ghiozdanul, sa nu intru cu el, aleg sa il iau cu mine neavand incredere de obicei in magazinele mari si supravegherea bagajelor.
Ma plimb peste tot pana imi gasesc cele necesare si platesc la caserie. Dau sa ies cand ma trezesc ca paza ma pune sa intru intr-o camera unde ma perchezitioneaza peste tot inclusiv in ghiozdan. Tot ceea ce am cumparat se afla in ghiozdan bineinteles. Si mi-am dat seama ca sunt considerat hot sau suspect de ei, inconjurat de bastoane si spray paralizant. Le spun ca n-am furat nimic si ca le-am cumparat dar acestia mi-au cerut bonul care nu obisnuiesc sa il iau pentru ca nu am nevoie de el (de obicei). Da este o prostie sa nu iei bonul oferit de la casa de marcat (sau sa nu il primesti). Nu stiam cum sa le demonstrez ca nu mint in timp ce ei verificau produsele cumparate, pana imi iau inima in dinti si mi-am dat seama ca n-au voie sa ma bata sau alte lucruri si i-am tras de ureche hotarat catre casier in speranta ca doamna de acolo isi va aduce aminte de mine si sa le spuna ca am platit toate produsele. Aceasta din fericire afirma ca am platit tot si cel de la paza cere sa elibereze un alt bon pe care mi-l ofera si imi cere sa plec. Nu inainte de a bate obrazul celui in salopeta, pardon uniforma pentru ca isi jigneste clientii.
Sfat: Luati bonul cu voi pana la iesirea din magazin si daca vi se mai intampla una ca asta nu mai calcati in acel magazin pentru ca va merita. Daca nu vi se ofera bon, cereti-l si face-ti firma de rusine. (glumeam cu ultima parte)

Biblioteca Prafuita http://bibliotecaprafuita.ourtoolbar.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu