Pune adsense in articolele tale

As dori sa imi raspundeti la intrebare,astfel vom decide cu totii daca vom afisa Reclame AdSense in articolele noastre-o reclama in fiecare articol,asta ca sa nu strice aspectul blogului.Deocamdata pe Blogspot nu se pot afisa reclame in articole,doar in afara lor, insa am gasit o modalitate simpla prin care vom putea afisa reclamele in postari.In acest articol va voi da un exemplu,despre cum vor arata articolele, cu reclamele puse in ele.
Vedeţi imaginea la dimensiunea completă
Cu cat mai de calitate vor fi articolele tale,cu atat vor fi mai vizualizate,si cu atat vei face bani mai multi cu adsense(deocamdata sa nu ne gandim la suma mare,dar pe viitor,pe parcurs ce numarul de vizitatori va creste,vom incepe sa facem si bani).

Daca nu ai cont Adsense iti recomand sa iti faci unul,pentru ca pe viitor cu siguranta iti va fi de folos.Daca trimiti cererea pentru contul AdSense,s-ar putea sa fie acceptata doar peste 1 luna,asadar grabeste-te si creaza-ti un cont inca de azi. La completarea formularului scrie alt blog decat 100 Ro,scrie blogul tau personal la url!

Citeste aici regulile pentru AdSense!

Iar daca ai orice nelamurire in legatura cu adsense,intreaba0ma prin comentariu ;)


Pentru Catalin Lungu




Pentru Alison



Pentru Simona



Pentru 100 Ro



Pentru Diana



Pentru Broken Art




98 de comentarii:

  1. eu ,una ,sunt de acord,am adaugat ad sense pe blogul meu si pe cel dedicat micutului meu...nu ca as fi cistigat ceva pina acum...dar ,who knows?

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu folosesc Adsense de un an de zile... prin urmare, ai sustinerea mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok,parerea mea este ca va da un "Sense" in plus muncii noastre,care va fi rasplataita daca vom ajunge sa crestem.Va voi trimite o invitatie pe care va trebui sa o acceptati,pentru a putea pune AdSense in postari,va voi crea cate un blog in plus pentru fiecare dintre autori,dupa care va dau drept de administrator,fiecaruia in parte.Dupa aceea,veti putea afisa reclamele in acel blog,reclame care vor fi incorporate prin intermediu unel ferestre in articolele fiecaruia.Va voi ajuta cu mai multe informatii dupa ce ati acceptat invitatia,ca altfel nu veti intelege...

    RăspundețiȘtergere
  4. @alison @CatalinLungu V-am trimis invitatie prin e-mail acceptati-o dupa care instiintati-ma prin comentariu aici..

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin am vazut ca ai acceptat,acuma pune o reclama adsense,pune sa fie banner 468x60

    RăspundețiȘtergere
  6. AAA SCUZE CATALIN,AM UITAT SA ITI DAU DREPT DE ADMINISTRATOR,SCUZE ITI DAU ACUMA,SA POTI PUNE ADSENSE

    RăspundețiȘtergere
  7. dar nu gasesc nici o setare de adaugare adsense in blogul nou...

    RăspundețiȘtergere
  8. bun.... si acum sa vedem cum vor fi integrate posturile pe blogul pricipal.

    RăspundețiȘtergere
  9. Catalin nu trebuie sa postezi,uite iti dau un exemplu cum trebuie sa arate pagina: http://adsense100ro.blogspot.com/

    Pui in susul paginii reclama adsense,neaparat sa selectezi banner de 468x60 pixeli,dupa care iti voi da codul cu iframe pe care o sa il pui in postari

    RăspundețiȘtergere
  10. @Adniana iti trimit o invitatie pe care trebuie sa o accepti

    RăspundețiȘtergere
  11. @alison fa si tu la fel cum i-am precizat lui catalin mai sus

    RăspundețiȘtergere
  12. @adniana de cand l-ai facut (contul adsense)?

    RăspundețiȘtergere
  13. @daniel iti trimit si tie imediat o invitatie

    RăspundețiȘtergere
  14. @alison scuze,acuma ti-am dat drept de administrator,poti sa pui adsense,fara sa postezi nimic acolo (neaparat sa fie banner 468x60)

    RăspundețiȘtergere
  15. catalin,ai codul de mai sus,poti sa il bagi in fiecare postare de-a ta,acolo sunt reclamele tale.In scurt timp le voi crea si pentru alison si daniel tache

    RăspundețiȘtergere
  16. Daniel,vezi ca ai pus reclama altuia in articolul tau,mai mult ca probabil ca al lui Catalin...Vrei sa faca bani pe pielea ta?:)) voi veni cu codul si pentru tine,putina rabdare....si VA ROG SA PUNETI RECLAMELE CHIAR LA INCEPUTUL ARTICOLULUI,SA NU STRICAM ASPECTUL

    RăspundețiȘtergere
  17. Cred ca e mai buna ideea sa pui reclama dupa articol.... cu 2-3 linii de spatiu intre ele, ca sa nu se confunde reclama cu textul articolului si sa te poti focaliza mai bine pe continut. ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Gata... acum am vazut mai bine, reclamele apar si pe pagina principala si aici ar fi problema, ca strica aspectul. Initial am crezut ca vor aparea numai in cadrul posturilor.

    RăspundețiȘtergere
  19. @alison ai mai sus codul pe care il pui in articolele tale,mai trebuie sa decidem unde il punem,la inceputul articolului,sau la final...

    RăspundețiȘtergere
  20. pai eu l-am si pus,sus...mai estetic ar fi in jos-ul postarii.eu imi incep postarile cu poze de prezentare,de obicei,ar da mai bine asa!

    RăspundețiȘtergere
  21. @catalin asta nu ar fi o problema daca as pune doar un singur adsense,ca il fac cu b if homepage etc. sa nu fie afisate pe prima pagina,insa asa nu avem ce face..dar nu strica atat de mult aspectul,ti se pare crede-ma,ca articolele sunt scurte,si da aceea pare sa nu arate bine,ca apar mai multe reclame de odata pe ecran.Dar daca vom scrie articole mai lungi,va fi ok,nu vor parea atat de invazive reclamele

    RăspundețiȘtergere
  22. Si sa nu uitati ca mai aveti multe articole pe care le-ati scris pana acum,puneti-le si acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  23. eu sunt de acord cu punerea de reclame Ad sense in postari deoarece nu afecteaza cu nimic calitatea articolului dar eu deocamdata nu vreau sa postez in articolele mele desi am cont Ad Sense. Deci, aveti acordul meu de a posta reclame AD Sense :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. *Si ca sa stie si restul lumii... e recomandat sa punem Adsense numai in post-urile mai lungi sau eventual cele video / foto, pentru a nu predomina pe pagina principala mai mult continutul reclamelor decat cel al post-urilor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Acuma adauga adsense in acel blog...

    RăspundețiȘtergere
  27. pai nu am sters adsense,nu's ce s-a intimplat,a trebuit sa-l adaug din nou...

    RăspundețiȘtergere
  28. Bun,acum merge,ai codul mai sus,baga codul in fiecare postare si vei avea adsense-ul tau pe 100ro ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. nu am primit confirmarea pt contul AdSense.

    RăspundețiȘtergere
  30. @adniana :) ok,dar ce blog ai scris acolo?trebuie sa scrii blogul personal....nu 100 Ro

    RăspundețiȘtergere
  31. unde adaug codul adsense?dupa articol?

    RăspundețiȘtergere
  32. da , dupa ce ai scris articolul,bagi acolo codul ;)

    RăspundețiȘtergere
  33. dar simona trebuie sa iti fac o pagina speciala unde sa iti bagi adsense,va trebui sa iti dau un blog separat facut special pentru adsense,iti dau drept de administrator,si doar atunci vei putea sa bagi adsense.Iti trimit o invitatie prin e-mail,accepta-o,dupa care lasa-mi un comantariu.

    RăspundețiȘtergere
  34. ok astept email pe realitateafunny@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. am acceptat invitatia si acuma cum adaug codul?

    RăspundețiȘtergere
  36. Acum baga acolo adsense,in blogul pe care ti-l am dat,dar neaparat sa fie banner de 468x60 pixeli

    RăspundețiȘtergere
  37. pana atunci iti afisez si codul tau pe langa al lui alison si catalin (sus in articol)

    RăspundețiȘtergere
  38. http://alison-100ro.blogspot.com/

    htp://simona-100ro.blogspot.com/

    vezi diferenta,si al tau trbuie sa arate ca si al lui Alison

    RăspundețiȘtergere
  39. in momentul in care arata asa,vei putea sa iei codul de mai sus,ti l-am facut,si poti sa il bagi in fiecare postare de-a ta pe 100 ro.Daca nu facem faza cu Iframe,nu se pot pune reclame adsense in postari,doar in afara lor.

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu ar fi bine un widgets sa stim cati vizitatori au fost intr-o zi si ce articole au fost accesate pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  41. poi avem,vezi acolo jos unde scrie vezi statistici,click pe "Vezi statistici" si o sa vezi ca azi amavut peste 380 vizitatori pana acum,si peste 2900 de vizualizari ;)

    RăspundețiȘtergere
  42. =))
    sunteți drăguți, mă bag și eu!

    RăspundețiȘtergere
  43. @selena iti trmit o invitatie prin e-mail,te rog accepta-o

    RăspundețiȘtergere
  44. gata, mi-am facut cont de adsense si cred ca or sa-mi puna uracioase din alea de reclame de-ale lor. daca nu imi plac mazgalelile lor o sa mi-l scot. am vazut pe alte bloguri d-alea mai deochiate si nu vreau d-alea in fusti scurti si urate pa blogul meu. mai vad ce fac. mercic!

    RăspundețiȘtergere
  45. ok 100ro, m-a bagat. mercic inca o data.

    RăspundețiȘtergere
  46. -când îmi trimiți și mie haștelemeul sau este haștelemeaua, feminin, ăla?
    -am chiulit o zi și acum am de citit o groază, putem să avem butonaș de mai noi-mai vechi în susul paginii as well?
    -când chat-uim pă pagini se poate să adăugăm comentariul exact sub cel la care ne referim? ar fi mai ușor de analizat.
    -am și io număr de comentarii demn de a fi în topul ăsta de jos dar nu apar! se poate să mă evidențiezi și pe mine? :)
    mai am ceva de adăugat dar am uitat ce.

    RăspundețiȘtergere
  47. oi, mi-am amintit!
    eu am deja preferințe dintre cei care publică.
    crezi că se poate face o statistică despre articolele cele mai citite, comentate și de către cine sunt citite? știu că pare sisific dar ar fi interesant de văzut cine și de cine se lipește. cel puțin pentru mine, nu știu ce ar spune ceilalți.

    RăspundețiȘtergere
  48. @selena esti si tu printre autori in josul paginii,am rezolvat problema.In rest,deocamdata nu am timp,vorbim diseara,si iti dau atunci si hastelemeul pentru reclamele tale :) ;)

    RăspundețiȘtergere
  49. eu am cont adsense dar nu stiu cum sa fac sa pun reclame in postari

    RăspundețiȘtergere
  50. ok,iti trimit o invitatie,accepta-o ,dupa care iti voi da drept de administrator,acolo vei pune adsenseul tau...spune-mi la ce ora poti fi online diseara,sa facem pagina ta speciala cu adsense ?

    RăspundețiȘtergere
  51. AdSense Rules ! daca ai suficienta rabdare la inceput, si daca bineinteles nu esti un dobitoc care posteaza doar ineptii pe un rahat de blog, dupa ce-ai facut un pic de trafic, AdSense se va dovedi a fi o sursa stabila de bani de buzunar. Nu te imbogatesti...dar...de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  52. ...100 ro ..astept sa-mi explici cum sa fac cu adsensu

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna seara,
    Sunteti pe-aproape?
    Doresc sa-mi fac un cont adsense.
    Se poate?

    RăspundețiȘtergere
  54. Da,se poate,vezi aici:

    http://www.google.com/adsense

    e foarte important sa completezi datele corect,mai ales adresa si codul postal sa fie corect,pentru ca acolo vei primi banii,in cazul in care se aduna 100 de $.Dupa ce ai creat contul,va trebui sa astepti cateva zile sau saptamani,pana se verifica datele si se accepta inscrierea.Dupa ce se accepta, vom face o pagina separata unde vom pune codul adsense,iar de pe aceea pagina se va afisa reclama pe 100 Ro,si iti voi face codul html pentru a face posibil acest lucru (e singura metoda prin care se pot pune reclame adsense din conturi diferite, in postarea fiecarui autor).Daca mai ai orice nelamurire te rog intreaba.

    RăspundețiȘtergere
  55. a catigat cineva ceva pana aq?:))a adunat cineva vreun cent:))?

    RăspundețiȘtergere
  56. :) cand vom avea vreo 5000-10000 vizitatori pe zi sigur va castiga fiecare ;)

    RăspundețiȘtergere
  57. Am cont ad sense...daca imi zice si mie cineva ce sa fac cu el...

    RăspundețiȘtergere
  58. BrokenArt spune-mi cand vei fi online,sa iti explic cum punem adsense in postari...

    RăspundețiȘtergere
  59. Eu sunt mai nou pe site-ul tau, dar folosesc ad sense pe blogul meu, deci poate iei legatura si cu mine..

    RăspundețiȘtergere
  60. Eu mi-am facut un cont adsens, dar dupa 2 zile am incercat sa schimb reclamele, punandu-le doar in partea de jos a paginii.... iar ei mi-au respins cererea si m-au exclus total. Am incercat sa reintroduc adsensul dar mi se spune ca nu pot sa-l activez cu acest cont.
    Se mai poate face ceva?

    RăspundețiȘtergere
  61. hmm nu stiu din ce cauza ti-ar fi putut anula contul,de indata ce nu ai incalcat nici un rfegulament....

    RăspundețiȘtergere
  62. am si eu adsese pe site-ul asta :
    www.entertaining-game.com
    dar nam castigat nimika pana acuma

    RăspundețiȘtergere
  63. adsense-ul nu mai se renteaza in ziua de azi ...

    RăspundețiȘtergere
  64. la mine adsenseul renteaza bine.
    si cu ce a inceput postul ca nu se pot pune in interiorul textului adsense pe blog... GRESIT.
    Click pe astea doua si vedeti si voi,
    si vb dupa aia :)
    http://voislabi.blogspot.com/
    si
    http://faexcursii.blogspot.com/

    Tre' sa stii unde sa le pui si poti manipula intreaga interfata blogspot cum vrei !

    RăspundețiȘtergere
  65. Am vazut ca sunteti cativa care nu stiti cum sa faceti cu Adsense.
    Uite, am aici un blog complet in limba romana, care descrie in 10 pasi, practic 10 articole, de la A la Z, cum se creeaza contul, cum se publica bloguri, cum se insereaza Adsense, cam tot ce e mai important.
    http://dolaricublog.blogspot.com/
    sau
    http://dolaricublog.official.ws

    RăspundețiȘtergere
  66. daca vreti sa puneti articole in postari vedeti aici . tezuka - era frumos sa le spui si cum se poate ...nu doar sa se uite la tine pe bloguri...
    pai normal ca renteaza la tine ....la alea douazeci de bloguri pe care le ai ....

    RăspundețiȘtergere
  67. vroiam sa zic reclame in loc de articole ...

    RăspundețiȘtergere
  68. Tivadar si Tezuka problema nu este de a pune adsense in articole....problema este sa isi puna separat, fiecare autor reclamele adsense in propriile articole...;)Deci in cazul 100 ro linkul pe care l-ai dat este inutil:)

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna ziua am si eu o intrebare daca imi fac cont adsense costa ceva sau exista o taxa luynara sau anuala sau pentru ca bag adsense pe domeniu gratuit blogspot.com o sa coste ceva?

    RăspundețiȘtergere
  70. Nu costa nimic,de fapt este in avantajul programului adsense,sa bage cat mai multi bloggeri reclame pe blogul lor,pt astfel vor vinde reclama pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  71. buna am si eu o intrebare sunt nou pe aici mie tot imi spune de vreo 2 zile ca contul dvs adsense asteapta aprobare cine poate sa imi spuna si mie cat timp o sa dureze aprobarea...!!!

    RăspundețiȘtergere
  72. La mine a durat 8 luni!

    RăspundețiȘtergere
  73. pe mine nu ma accepta adsense...am blog..facut pe blogspot
    dar nu ma accepta
    lasati-mi si mie un id de mess

    RăspundețiȘtergere
  74. Pune Adsense in articole , asa se numeste titlul defapt ataseaza reclame adsense in blogul tau .
    Adesnse te accepta cand ai pe putin 500 afisari pe zi ( pt cei incepatori)
    Intrebare e : Cum atasez Adsense in articol? Am citit peste tot am facut ca ei ...insa , nimic :( . Nu reusesc
    Stie cineva ? :)

    RăspundețiȘtergere