Ciuma bubonica pe capul poporului nostru

SALARII -25%,PENSII -15%,SOMAJ -15%,SA TRAITI BINE!

SALARII -25%,PENSII -15%,SOMAJ -15%,SA TRAITI BINE!

“Când nu vom mai putea răbda,
Când foamea ne va răscula,
Hristoşi să fiţi, nu veţi scăpa
Nici în mormânt!”. (Cosbuc)

foto si versuri http://fratiasindicat.blogspot.com/

 Ce mai presedinte avem si prim ministru.   Doi dobitoci care nu s-au dezmintit niciodata, ca  si aceara la tv.si radio.  2 grobieni. Basescu nu are nici o tinuta lingvistica. Vorbeste mai urit ca o mahalagioaica  utrita, nebuna, proasta si rea pe marginea santului. Numai la el poti auzi,  mahalagisme ca " rujate cu ochii cit cepele, unii care fac spume in urechi, tiganca imputita, gaozar si alte mizerii lingvistice.  De piticul Boc ce sa mai spun ca  intr-un timp am dat pe  Realitatea tv. si spunea moderatorului Tiblea ca pleaca, daca nu sterge titlul de pe ecran ceva cu  SOC. Asta parca mai ne poate soca cu ceva Boc. Ne-as socat de am ramas socati cu totii, de minciunile pe care le spune, de ingheata apele.Tusea si junghiul, Pat si Patason, Tanda cu Manda. i-a tunat si i-a aducat ca ramoliti sint amondoi la fel. Trebuia sa nu cedeze si sa-l lase sa plece sa vada ce mai barbat de STAT e BOC cel Mic, adica Muc cel mic. Sa vada  toata lumea civilizata cum peaca de la emisiunea de la TV. chiar Primul Ministru nu altcineva ca  senzualele.  Ce mai conducatori  bolnavi.
Unul de bautura, celalalt de prostie. Uite ma uitam si ma gindeam, cine conduce tara si  ne-a distrus destinele noastre ale tuturor in orice fel, nimeni nu se poate feri din calea taifunului prostiei lor. Si tacem ca, ce sa facem? Ne-am resemnat cu totii. Asa ne trebuie, o sa ajungem sa mincam iarba si coaja de la copac pe post de piure cu friptura. Inca un an pina la alegeri si ne-au mincat copti. Si tot ei vor cistiga ca, sint pusi pe furat alegerile si nu dau puterea  pentru a nu fi pedepsiti. Tot ma criticati pe mine mereu, uite ca acum am spus adevarul.  Uitati ce film de groaza traim noi :" Distrugerea unui popor intreg de la temelia sa, in 2 ani de zile", si asta din prostia noastra. Ce au cladit altii in mii de ani poate strica  doi prosti, unul ales de milioane de prosti cu diploma. Sint mai tari ca taifunele, tumani si potopul lui Noe la un loc. Sint Urgia pamintului, urgia noastra, blestemul nostru ca neam si tara, crucea pe care trebuie sa ne-o ducem. Eu am spus mereu CURAJ, ca sa scapam de aceste lichele depinde numai de noi. Eu ce sa fac? Nu mai am rabdare, sa vad macar o zi cum este fara ei toti, toata banda. Nu beau si nu am baut de zeci de ani dar, am sa umblu beata o luna. Nu mai am rabdare, ma grabesc ca fata mare la maritat. Tot imi e teama ca nu o sa apuc si eu ziua aceea. Macar sa mor pe "cimpul de lupta".:)
Nu fiti indiferenti:  " Somnul (R)Natiunii, naste mostrii " asa cum a nascut somnul nostru acum. Au vazut ca tine sa-si bata joc de noi si acum ne da la capatina mereu  exemplu este presa, politia.
Cind se va termina aceasta mizerie si daca nu voi mai fii sa va ginditi la mine, caci eu voiam sa pun umarul si sa apuc si eu libertatea si  sa fiu beata o luna. V-am mai spus am in  ochi lacrimile luptatorilor de pe front, din al doilea razb.mondial. Ce patrioti erau ei, barbati adevarati care luptasera pentru tara noastra si sufereau ca aveam statutul de tara invinsa la sfirsitul razboiului(2). Dar mai invinsa ca acum, din prostia noastra se poate???
Spuneti adevarat, nu va fost rusine cind ati vazut cine ne vorbeste la tv. si radio?
Mie mi-a fost rusine de rusinea lor. Va las e 2 noaptea si am mai multe de spus, dar cui? Va inteleg ca sint razbunatori si va dau afara din serviciu ca, acum  cu politistii. Dar daca ii alungam de la conducerea tarii, toate mizeriile astea  vor fi lasate in urma si nu vom voi sa ni le mai aducem aminte. Va iubesc pe toti. CURAJ !!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://singurafelina2.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu