Adevaratul episod "Bine, Pa !"

Da...este o frumoasa si linistita seara de sambata...si cum timpul din nou ne ofera foarte putine oportunitati de a admira natura in prag de amurg, incercam sa ne gasim o ocupatie cat mai placuta pentru seara ce urmeaza. 

Zilele trecute am vorbit despre cateva aspecte ale manipularii media, care mi-au adus aminte din nou de episodul "Bine, Pa !" si de unele subiecte pe care le am de mult pe o lista de asteptare speciala, pentru ca le vreau exprimate cat mai bine si la momentul oportun. Unul dintre ele il voi descrie in aceasta seara, iar urmatoarele vor urma cand voi avea starea de spirit necesara.

Uitandu-ma putin retrospectiv, daca ar fi sa analizez putin situatia, as avea multe lucruri de spus si adaugat acelor persoane care au disparut dintr-un motiv sau altul din peisaj si care nu au mai vrut pur si simplu sa mai aiba tangente cu mine. Le-am inteles decizia si am considerat ca am ajuns la varsta in care suntem in stare sa ne comportam ca niste adulti in devenire si sa ne intelegem la un nivel mediu, de dragul vremurilor apuse. GRESIT !!! De fapt, nu exista asa ceva(si daca exista se intalneste la 1 milion de cazuri) si aparent cea mai buna solutie in astfel de situatii este sa iti vezi de treaba ta.

Sunt o persoana care pune pasiune in tot ceea ce face, imi place sa daruiesc o parte din mine acelor persoane si lucruri cu care ma identific pentru ca ma personalizeaza si nu imi plac jumatatile de masura. Imi plac acele momente pline de farmec de la inceputurile unor povesti de neuitat, in care doua persoane se respecta si se admira atata de mult incat sunt atrase una de alta intr-un mod ce pare la acel moment de nepatruns, imi plac oamenii care sunt cu adevarat oameni si eram de parere pana acum ceva vreme, ca as face cam tot ce mi-ar sta in putinta pentru ei, in cazul in care nori negri se intrevad la orizont, pentru ca noi suntem alaturi de ei si la fel vor face si ei. Ei bine, nu e chiar asa...si regret sa spun asta, pentru ca jignesc acele persoane care chiar sunt exact cum le descriu eu aici, care au o inima mare si care vor dincolo de toate ca iubirea sa vindece aceasta lume plina de iluzii...si cu toate astea, procentajul de oameni despre care vorbim aici este aproape insesizabil.

Mergem mai departe...lucrurile frumoase merg bine, respectul si admiratia reciproca se mentin 1 luna, 2,3, o jumatate de an, un an, etc...se ajunge inevitabil la momente in care persoanele intra in confruntari. Unele se incheie bine, altele nu, unele sunt memorate si timpul va actiona ca un vulcan distrugand tot ce ii va iesi in cale, iar altele dispar ca norii dupa ploaie...un singur lucru este capital...momentul cand toate acestea ajung la o prapastie...si atunci depinde foarte mult cine va ajuta pe cine...este deseori momentul cand se sparge paharul...si poate cea mai buna solutie ar fi ca noi sa ramanem noi si sa nu cedam teren in momentul in care identitatea ne este doborata...

In caz contrar totul incet, incet se va prabusi, iar cand ne vom da seama, deja lucrurile au luat-o pe cai separate si cu sens unic de multa vreme...

Cu alte cuvinte, poate mai mult mai eficient si mai pe fata va prezint adevaratul episod "Bine, Pa !"(by Mircea Badea). Enjoy !

4 comentarii:

  1. Te felicit pentru ultimele articole.
    Cu toate ca nu au fost PA-uri,chiar daca au fost f.lungi, le-am citit cu placere, pentru ca ai avut ce spune.
    O seara frumoasa,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. UN EPISOD, CA MULTE ALTELE DIN VIATA UNOR OAMENI....DAR?
    ACOLO UNDE SE INTRETINE ACEA PARTE PLINA A PAHARULUI ,NU VA MAI FI NICI O SUSPICIUNEEEE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Odorica ! O seara frumoasa si tie !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este marianely ! O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere