Despre

M-am hotarat sa initiez cel mai mare blog din Romania.100 de autori vom scrie articole dupa articole,pe un singur blog.Doar 30 din cei 100 sa posteze zilnic articole-am produce un blog cu 900 de articole pe luna.Insa,speranta mea este ca nu doar 30 de autori sa postam zilnic......

Ganduri personale,intamplari,opinii,stiri,videoclipuri,poze,masini,sanatate,IT,stiinte, divertisment,pitzipoance si cocalari,geografie,istorie,economie,animale,sunt doar cateva din subiectele care pot fi dezbatute pe blog,mai multe sugestii venind si din partea celorlalti bloggeri autori.Eu nu voi face nici o regula stricta privind designul, organizarea si administrarea blogului,intrucat acest blog nu va fi doar al meu---va fi al tuturor autorilor,astfel regulile vor fi facute dupa decizia majoritatii autorilor.NU VOM PUNE RECLAME PE BLOG,in alta parte decat in articolele proprii,obiectivul principal nu va fi sa facem bani---obiectivul va fi sa facem ceva mare si deosebit.

In privinta articolelor pe care le scrii--nu exista nici o regula,poti sa scrii tot ce vrei (in afara de continut xxx) ,atata timp cat ele nu sunt impotriva moralitatii vizitatorilor,si nu depasesc limita bunului simt..

In primul rand,pentru a putea accepta invitatia de autor al blogului pe care il trimit, trebuie sa ai un cont Google sau Blogger.com. Daca nu ai poti sa iti creezi unul in cateva minute.Invitatia va fi trimisa prin e-mail,iar tu va trebui sa o accepti.Dupa ce ai acceptat invitatia,te loghezi in contul tau Google sau Blogger,unde va aparea si blogul "100 Ro " ca si cum ar fi un blog de-al tau.

Pe parcurs,blogul va fi optimizat pentru motoarele de cautare,astfel articolele tale vor fi gasite usor de catre Google.
Astept si alte sugestii,propuneri,si idei din partea voastra--doar lasati un comentariu mai jos si voi lua in considerare orice sugestie.Bafta!

32 de comentarii:

  1. Bună, tocmai m-am logat. Întrebare: ce se întâmplă dacă nu se vine în fiecare zi cu un articol? Totuși să postezi zilnic cate ceva în orice îmrejurare este puțin cam mult. Nu neaparat că nu ar fi despre ce scrie, dar omul mai pleacă, mai vine nu stă chiar toată ziua în fața calculatorului :D
    Dacă mai și căltorești nu ai cum...
    Proiectul este foarte fain, mulțumesc pentru inviație și BAFTĂ MULTĂ !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Întrebarea numărul 2: pot posta pe 100 RO articole care apar și la mine pe Bialog? Am câteva artciloe pe care as vrea să le repopularizez :)
    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,normal,poti sa postezi orice.In legatura cu postarea in fiecare zi,va trebui sa modific,poti sa postezi cand vrei,nu e nici o problema:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi, m-am liniștit :)
    E foarte bine așa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru invitatie. Daca e ok sa pun si articole mai vechi de pe blogul meu, saptamana asta as pune unul sau doua.

    RăspundețiȘtergere
  6. Linistit,poti sa pui si articole de pe blogul tau,bine ai venit,si iti urez bafta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pt invitatie. Sunt incantata! Si dragi colegi sunt incanatata sa va "cunosc"!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai venit printre noi!Impreuna,cu putina rabdare,si putin timp,vom creste acest blog mare si faimos,nu uitati ca inceputul(4 zile si jumatate pana la acest comentariu) pare promitator ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. hei, multam` de invitatie:D
    o sa`mi faca placere sa aberez si`n alt loc decat blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine v-am gasit, dragi colegi intr-ale blogaritului si multumesc pentru invitatie! Sper sa reusim impreuna sa facem din acest proiect o mica "vedeta" a internetului romanesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Daca toti ar gandi la fel cu siguranta ar deveni vedeta,multumesc pentru interesul acordat si pentru entuziasmul tau,si sa nu uitam ca suntem la inceput asadar avem nevoie de multa rabdare.Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc de invitatie ..sunt si eu "autor" acuma

    RăspundețiȘtergere
  13. Da,esti printre noi :)Cu placere,bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  14. intrebare: cum iau legatura cu administratorul blogului, adica 100 Ro?

    RăspundețiȘtergere
  15. Am adaugat un formular mai avansat pe pagina "Alatura-te" ,prin intermediul caruia ma poti contacta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc pentru invitatie...sunt alaturi de voi!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. am o intrebare...nu inteleg de ce nu apare si numele meu la "O parte dintre autori" desi am trecut numele la etichete

    RăspundețiȘtergere
  18. Nevoia de sistematizare

    1/Cum se va structura blogul 100ro in timp?
    Uite am observat ca se-ncearca sa i se dea o directie , o tema sapatamanala, dar chiar si-asa devine un fel de tabloid, un talmes balmes greu de urmarit.

    Propunere:
    Eu nu ma pricep, dar nu s-ar putea ca fiecare sa-si inscrie postul intr-o anume sectiune? Ex: muzica, sentimientos-sufrimientos-corazon, sport, filme, istorie, politica, religie, ezoterism, bazaconii, pisica de-acasa.... daca intr-o biblioteca amesteci titlurile si tematicile, atunci cand cauti ceva te-apuca nervii.

    2/Viteza de postare este atat de mare incat nu se mai poate comenta. Nu mai este timp nici macar de urmarit. Si in aceasta situatie cand nimeni nu mai apuca sa citeasca pe nimeni, efortul de editare si postare nu-si mai gaseste rostul. Pentru cine mai scriem? Iata de ce nevoia de sistematizare pe capitole tematice este absolut necesara.

    3/ Daca posturile nu sunt urmarite, cum procedam cu adsensul care-si pierde sensul?

    4/ Mi-ar placea sa vad postari si in limba rusa sau chineza ca in engleza am vazut. Ramaneti pe pozitia "cel mai mare blog in limba romana" ?

    5/accesul democratic la statutul de coautor, in intentie laudabil incarca blogul cu niste "postari" foarte greu de inteles. Simplu: pun titlu si-apoi download-ez un clip de pe you tube sau o melodie de pe triluliu si gata, se considera articol si mi se-aduna ca sa ma arunce in fruntea clasamentului. In goana dupa glorie o sa ne-ncurcam la calitatea postarilor si ne vom pierde credibilitatea.
    Ma opresc deocamdata aici dar intentionez sa trag cateva semnale de alarma celor carora le pasa de calitatea, de miezul unui blog. Iata de ce voi incerca sa le atrag atentia printr-o postare. Daca nu va avea ecou inseamna ca am dreptate. Avem foarte putini cititori.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ideea mi se pare mai mult decât originală şi interesantă. Până acum nu am mai văzut pe nimeni să încerce aşa ceva. Foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ideea dl-ui Dan Ioanitescu este mai mult decat binevenita.Asa fiecare ar putea gasi ce il intereseaza si sa comenteze acolo unde doreste.

    RăspundețiȘtergere
  21. salut miam facut acum seara un blog: http://jocuricristi.blogspot.com/ si nush cum sa il impart pe categorii cum aveti voi home scoala de bloggeri despre cine ma poate ajuta???

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună Ziua !

    Vă doresc din inimă multă ARMONIE între autori, pe de o parte şi ARTICOLE de Calitate, pe de altă parte !
    Am ÎNTÂRZIAT, ca de obicei !
    Nu îmi amintesc să fi primit invitaţie de la 100.ro (conform regulament), dar, în caz că (Doamne fereşte !) devine vreun loc vacant, vă rog să mă puneţi pe lista candidaţilor în aşteptare !
    Presupun că în acest timp NU este deloc indicat să aştept pur şi simplu, măcar pentru a fi în "Zonă", voi propune minim 3 articole pe lună (1 articol la 10 zile ... ca "încălzire"), în felul acesta ... ne vom cunoaşte reciproc ! (deocamdată nici nu pot mai mult !).
    Poate totuşi faceti O INSIGNĂ ... şi pentru :

    a) cei care "CITESC 100 RO"
    b) cei care (ca mine) vor să fie "Autori ocazionali 100 RO".
    c) O INSIGNĂ "generală", oferită Tuturor din Virtual - măcar pentru a accesa mai uşor !

    În speranţa de a NU rămane doar Candidat ... vă "propun" un obiectiv minor: înlocuirea CIFREI 1oo cu 1000.
    Deocamdată: Vă FELICIT !
    În caz că "LISTA de autori" este "deschisă" şi prezint interes, vă rog să mă înştiintaţi.

    "Că ... aşa-i in TeniS"
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  23. Cornel(DoarATAT) interesante propuneri ai.Le-am luat in considerare,si le voi aplica de indata ce timpul imi va permite.Mult noroc sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  24. buna ziua.as avea si eu o rugaminte la cine ma poate ajuta.am creeat o retea ning si doresc sa adaug un link al unui post de radio si nu gasesc nicaieri cum pot face acest lucru.va multumesc anticipat daca ma puteti ajuta in acest sens si sa-mi spuneti ce trebuie sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  25. Va multumesc ca imi sunteti alaturi.Va urez la toti sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  26. Uneori e greu sa te opresti din scris si sa dai frau liber doar sentimentelor.

    RăspundețiȘtergere