Meditatii zilnice

Traducere dupa pastor Joseph Prince, New Creation Church – Singapore
(http://www.newcreation.org.sg/

Ioan 16:23 In ziua aceea, nu Ma veti mai intreba de nimic. Adevarat, adevarat, va spun ca, orice veti cere de la Tatal,în Numele Meu, va va da.

Iti termini totdeauna rugaciunile cu „in Numele Lui Isus! Amin” ? Poate ca invatatorul tau de la scoala duminicala te-a invatat sa faci lucrul acesta sau poate ca ai auzit lideri de biserici si alti credinciosi folosind aceasta formula la sfarsitul rugăciunilor lor.

Obisnuiam sa spun „in Numele Lui Isus! Amin”, foarte repede, de parca acelea erau cuvintele magice care aduceau raspuns rugaciunilor mele. Apoi, intr-o zi L-am auzit pe Domnul, intreband de ce faceam lucrul acela.

Dumnezeu voia sa ma faca sa realizez ca de cate ori spuneam „in Numele Lui Isus! Amin”, imi puneam intreaga credinta pentru ca sa-mi fie ascultata rugaciunea, nu in cine sunt eu, nu in ceea ce am facut, ci in persoana si Numele Domnului si Salvatorului Isus Cristos si in ceea ce El a facut la cruce.

De cate ori cerem ceva in Numele Lui Isus Cristos, Isus iti spune „Adevarat, adevarat, va spun ca, orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu, va va da”. Asta inseamna ca in rugaciunea ta pentru vindecare, atunci cand spui „in Numele Lui Isus”, vindecarea vine peste trupul bolnav iar boala paraseste trupurile celor dragi tie pentru ca prin ranile Lui suntem vindecati (1 Petru 2:24). In rugaciunea ta pentru protectie, atunci cand spui „in Numele Lui Isus”, siguranta acopera familia ta datorita sangelui Lui Isus care protejeaza si elibereaza de rau. (Exod12:13)

Preaiubitilor, bunul nume al familiilor voastre, nu va poate salva, nici măcar numele ultimei descoperiri medicale nu va poate salva. Numai un singur nume poate sa va salveze: Isus. Si vestea buna este ca in acest Nume, este mantuire, vindecare, protectie, implinire, bunastare, abundenta, prosperitate, siguranta si eliberare pentru tine si familia ta.

Deci acum, oricand ma rog, incetinesc, la sfarsitul rugăciunii si spun „Tata, cer toate aceste lucruri, nu pe baza a ceea ce am facut sau nu am făcut, ci bazat pe Isus si pe lucrarea Sa terminata de la cruce. Te rog toate acestea in Numele Lui Isus Cristos. Amin!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu