Proverbe si zicatori despre respectul fata de parinti


Proverbe si zicatorii despre respectul fata de  parinti

Proverbe si zicatori despre respectul fata de parinti


Pentru a extinde categoria proverbe, iata mai in jos cateva proverbe si zicatorii despre respectul fata de parinti:    

 Pe lume, de orice poţi face rost, afară de tată şi de mamă.

 Un fiu nebun este o nenorocire pentru tatăl său.

 Ce-o să se aleagă de copii când nu va mai fi părintele?

 Părinţii ar trebui să trăiască atât cât trăiesc copii lor. 

Copiii văd în părinţi trecutul, părinţii văd în copii viitorul.

 Maternitatea este cea mai redutabilă şi cea mai frumoasă dintre pasiuni, pentru că este dezinteresată.

 Merită să vii pe lume, fie doar şi pentru a avea o mamă.

 Când mama îşi hrăneşte copilul, e bună ca cerul; când copii îşi hrănesc părinţii, numără fiecare zi.

 Omul este dispus să fie recunoscător părinţilor, când aceştia nu mai sunt.

 Îţi dai seama cât datorezi părinţilor numai atunci când ai şi tu un copil.

 O binecuvântare a mamei dărâmă blestemul a şapte popi.

 Un tată hrăneşte zece fii şi zece fii nu pot hrăni un tată.

 Belşugul uită de mamă şi de tată.

 Vaca, oricât şi-ar urî viţelul, tot îl scapă de primejdii.

 Un tată prea blând şi prea milos îşi nenoroceşte copiii.

 Limba copilului, mama o pricepe.

Mai stiti si alte proverbe si zicatori despre respectul fata de parinti?



84 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  5. fain!invatam cum sa ne comportam cu parintii si cat le datoram.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un site folositor pentru oameni destepti!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Site-ul acesta este folositor oamenilor inteligenti si intelepti cat si oamenilor dornici sa cunoasca !

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti copii are parinti si trebuie sa avem un respect fata de ei. Chiar daca sunt batrani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  9. o data am citit o carte pentru parinti in care se aflau proverbe ca astea spunea cum ar trebuii sa te comporti cu copii tai

    RăspundețiȘtergere
  10. Proverbele sunt folositoare dar poza nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. parintii nostri trebuie respectati chiar daca sunt batrini

    RăspundețiȘtergere
  12. Mare dreptetate au astia...

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici eu nu cred ca e bine sa fi prea bland si prea milos.

    RăspundețiȘtergere

  14. ,,Îţi dai seama cât datorezi părinţilor numai atunci când ai şi tu un copil'' ...cu conditia sa-l cresti tu! Mama mi-a spus asta (am o sora care e cam nerecunoscatoare si are un copil, crescut de bunica, mama surorii mele).

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa nu-ti bati joc niciodata de parinti !

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc frumos pentru dreptul la opinie! Mult timp mi-am subestimat/desconsiderat parintii, dar am ajuns sa ii pretuiesc mai mult in perioada cand am trait foarte departe de ei!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi foloseste foarte mult site-ul acesta !

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumoase proverbe

    RăspundețiȘtergere
  19. proverble nu sunt asa cum le cerem noi deci nu sunt de acord cu voi. scz:(

    RăspundețiȘtergere
  20. bune proverbe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cand te certi cu parintii inseamna ca tu ai gresit,nu ei.Nu e asa?Eu cred ca da.Imi iubesc parintii!

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa e!!!parinti ingrijesc copii,si ei....ce fac?????ii uita!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Copiii sunt uitatori de parinti!!!!!!...:-P

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce proverbe!?!?n-au nici un sens!!!!!!!!!mari si proaste......
    Eu am intrat pe acest site sa-mi fac tema... dar rau am facut fiindca voi lua I(4).....bagati ceva mai amuzant,ceva
    cu sens!!!!!!!!!!!!!!!!..........!!!!!!!!!!!!!.........!!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. sdsdxfgxgfxfgxcfgxhhgfxhgdh

    RăspundețiȘtergere
  27. imi plac mult aceste proverbe

    RăspundețiȘtergere
  28. copiii cu 2 de "i" hahaha

    RăspundețiȘtergere
  29. super proverbe si zicatori

    RăspundețiȘtergere
  30. daca iti place carte ai de castigat ,si nu numai , ba respectati parinti :))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  31. e bine sa iti respecti parinti sin sa num iti bati jok de ei pt ca ei te cresc si au grija de tn mai ales ei teau adus pe lume1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. +foarte frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sigur iau 10 la civica

      Ștergere
  32. parintii merita tot respectul d epe lume

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc mult .M-a ajutat cu tema la ed. civica.

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc mult .M-a ajutat cu tema la ed. civica.

    RăspundețiȘtergere
  35. site-ul asta e cheia unui 10 la ed civica . Sunt sigur 100%!!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. site-ul este foare emoţionant

    RăspundețiȘtergere
  37. bune proverbe. iau cred un 10 la civica

    RăspundețiȘtergere
  38. foarte frumos e cantrun paradis de pariinti ``` ``victoria `````` si de copii
    va iubim parinti care neati adus pe lumea aceasta sa vedem lumina si caldura natura plina de minunatii VA MULTUMIM CA AM PUTUT SA VA VEDEM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma ajutat la tema de la ed.civica. bine lucrat,multumesc.

      Ștergere
  39. ce misto si pe mine ma ajutat la ed.civica

    RăspundețiȘtergere
  40. ma ajuta la ed.civica

    RăspundețiȘtergere
  41. si pe mine ma ajuta la ED. CIVICA

    RăspundețiȘtergere
  42. acestea sunt proverbe care arata proverbe care arata adevarul in cuvinte. folositil la ed civica

    RăspundețiȘtergere
  43. va rog sa respectati parintii si nu mai postati altceva!!

    RăspundețiȘtergere
  44. am luat 10 la ed . civica

    RăspundețiȘtergere
  45. nu mai repeati proverbele ca este eneravant

    RăspundețiȘtergere