Ma visez cateodata pe o plaja...

De fiecare data cand te aud, 
As vrea cu tine sa ma ascund
Cu tine sa cunosc abisul...
Cu tine sa vad paradisul...
Iti spun, si stii, nu ar fi greu
Si amandoi am fi mereu...
Prin soare, luna, orizont si stele
M-ar incanta prezenta in visele mele.


Mi-e dor sa stau sa iti povestesc
De mine si de cum traiesc...
De negri nori ce se confrunta
Mereu de funtea mi-o incrunta...
Si inima e una stii...
Aproape plina de copilarii...
Ce intre timp s-au transformat in foi
Si care e lipsita de eroi...


Care eroi ?...eroii unei vieti de om
Ca la chimie, intre atom si-atom.
Dar revenind, stii ca imi lipsesc,
Valurile tale pe care le iubesc.
Si linistea, si frumsetea ta
As vrea sa ma inconjor cu ea
Si sa iti arat ca amandoi
Vom fi veriti de vant si ploi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu