Mesaj pentru îngerul meu


Se spune că îngerii sunt pe pământ. Raiul s-a deschis pentru mine acum 7 ani, când te-am cunoscut pe tine înger scump. De atunci viaţa mea a căpătat altă semnificaţie. Am visat împreună, am luptat pentru un ţel împreună...îţi mai aduci aminte cum priveam stelele pe cer, îţi mai aduci aminte cum îmi fluturam mâinile prin părul tău şoptindu-ţi suav că Te iubesc! Au trecut peste noi secunde, minute, ore, zile, ani...am devenit un singur suflet amândoi. Iubirea este cea mai frumoasă muzică. Muzică pe care o cânt zi de zi. Mi-e dor de tine, mi-e dor de ochii tăi, de săruturile tale, de umărul pe care puneam capul atunci când eram trist, mi-e dor de noi. Mă gândeam deunăzi ce aş fi eu de n-ai fi tu. Îţi aduci aminte? Acum trec secunde, minute, ore, zile fără tine. E greu! Nu mă regăsesc, nu am răbdare, nu am control asupra mea. Parcă totul este negru în jurul meu. Stau şi mă întreb cum este posibil!? Mă uit pe geam.., văd un curcubeu..şi îmi imaginez că Dumnezeu îmi dă un semn. Va fi bine, vom fi din nou. Aştept cu nerăbdare să te strâng din nou în braţe, să te sărut, să te simt, să fim noi. O lacrimă a căzut din nou pe tastatură, de fapt este un mic lac în jurul meu..şi asta pentru că dragostea şi iubirea ce ţi-o port, nu au preţ în lumea asta, iar dacă ar avea preţ acela ar fi viaţa mea. Fiecare secundă care trece fără tine arde. Arde precum acidul.., precum lacrimile mele. Te iubesc!

5 comentarii:

  1. Ce pacat ca tot ce este frumos, este trecator. Daca nu ar fi trecator, am intra in rutina.
    Iubirea neimplinita, este cea mai perfecta iubire.Curaj !
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai frumos este sa lupti cu tot ce poti pentru simpla cauza de a iubi..

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce este frumos nu trece niciodata cu adevarat..

    RăspundețiȘtergere