URAAA ! ura, ura...

MOTO:
„HAI LA PIAŢA CEA MAREEE...
Noi cu noi să ne unim... „

Hapsânul lup de mare şi haita lui cea hămesită s-au prezentat pe sticlă!

În hora lor nebună, cu ochi sticloşi şi guri căscate, surzi la strigătele străzii, călcând peste cadavrele economiei scoase la pensie, i-am surprins cu mâinile în aer!

E un stadion... o nuntă cu manele?
Nu e nuntă, e ospăţ şi urmează...alt dezmăţ!

Fără număr, fără număr...din pensionari să taie...
Cin’ să iasă la bătaie ?

Cu vre-o trei sute de lei...nu ai cum să mai trăieşti!
Poţi bilet de tren să iei... pân’ la Bucureşti!

Nu vrem ca să-i ciuruim, doar puţin să-i mai cernim,
Să le piară bucuria, precum piere România!


PS:
am scris acest articol sub formă de PA (500 de caractere), inspirată de postarea doamnei Odorica Ion :)

5 comentarii:

  1. Da este foarte frumos, dar eu am fost la prima incercare si nu am avut experienta.
    Cind l-am vazut pe Videanu cu miinile pe sus, mi-am adus aminte de acum 40 de ani,cind am fost la o nunta la tara in cort in nov.Era un ger de crapau pietrele.Eu am mers in bucatarie cu rochia mea neagra de voal, imediat ce am ajuns si m-am culcat intr-un pat strimt cu slte femei care facusera mincarea. Si dimineata cind m-am sculat mototolita ca doar fusesem la nunta,am vazut un barbat ca Videanu cherchelit bine, cu miinile in sus si cu o sticla cu vin rosu, care dansa sirba si m-am uitat mirata. Dar el spunea la toti ca, mireasa a fost fata mare. Nu stiu cine era dar vazindu-l pe Videanu si fiind ceva mai departe de tv., cind mi-am aruncat ochii am zis ca este chefliul de acum 40 de ani. Barem acela serba fecioria pierduta, dar Videanu ce serbeaza? Inmormintarea noastra?
    Vezi nici un comentariu nu am reusit sa-l fac PA
    Te pup,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. Odorica, tu scrie cum sti tu ca e bine!
    Eu am vrut sa aflu ce-i cu PA-ul si m-a prins:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu pot sa scriu PA-uri doar ca divertisment, intelegi doar....
    Daca fac un PA din 3 propozitii, pregateste-te sa ma vizitezi cu chiftele.
    PA PA PA,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  4. A-nceput Armaggedonul, draga Mariana?
    :)))

    RăspundețiȘtergere