"Iesi afara, javra ordinara "

Pe Ceaușescu l-am omorât că voia sa ne îndoape cu salam cu soia... La Târgoviște l-am omorât, cu Elena de-a dreapta lui. Pe Băsescu l-am omorî (că nici soia aia amărâtă nu ne-a mai lăsat prin farfurie), da’ uite că nu se dă scos din palat. L-am căutat și cu Poliția, nu l-am găsit însă. Nu-i nimic, data viitoare mergem cu Jandarmii. Ăia n-o să-i mai strige „Ieși afară, javră ordinară!”. O să intre în Cotroceni și o să-l ducă-n croazieră. Pe frunza ministerului Turismului, ca să vadă și el Târgoviștea. Cu Elena de-a dreapta lui...

Simona FICA  jurnalist militar(foto)
http://exploziv.news-ro/

4 comentarii:

  1. ca bine zici; oricum ar trebui sa stie ca asta e deabia inceputul

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ! Eu am luat in serios ce scrie sus: Impreuna vom construi cel mai mare blog scris in limba romana.Scriind sau aducind articole politice, fara sa jignesc pe cineva am vrut diversificare, sa se vada si alte puncte de vedere, alte idei.Ma atrage acest blog dar, de multe ori simt citind articolele ca sint la o sueta, la cafea dimineata in bucatarie, cu alta persoana.Este o perceptie personala. Am vrut sa mai dau un impuls, doar atit.
    Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. ...totusi... sa-i dam cezarului ce-i al cezarului si lui DUMNEZEU ce este a LUI...
    ... cat vacile sunt pe pasune si copiii au mamaliga cu lapte seara inca este bine...

    adrian baciu

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata dreptate ai! Bine spus! Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere