Fara speranta ( inceput de ciorna)

Fara speranta sint, vazind  comportamentul demential al partidelor de opozitie. Felul lor timpit de a se comporta acum, in cele mai grele momente ale destinului tarii, vorbind cu o mistocareala din spatele blocului, asteptind alegerile din 2012 si  Crin Antonescu sef partid, PNL care  apare  ca un dandi rasuflat, reia aceasi poezie  prefuita, ca .... si ca .... si asta e tot . Totul pentru ca sint depasiti de situatie, imping inainte pentru alegerile viitoare. Dar daca s-ar voi alegeri anticipate, nu ar fi mare scofala. Caci ei nu sint pregatiti nici peste 20 de ani, pentru ca nu iau nimic in serios. Ocupa scena politica fara nici  o initiativa, numai pentru a fi ocupata cu ajutorul maselor de manevra care,  ca ultima solutie mai cred in ei.
Chiar acum  la tv. am auzit critica  partidelor de opozitie ca, acum este momentul de o noua revolutie,  cind vine iarna somajul e in toi, distrugerea statului de drept, a tarii si a populatiei nu lasarea pentru 2012, ci acum pina nu ne prabusim de tot. Dar  ce e de facut cu acesti maimutoi, care isi spun partide de opozitie. M-am saturat de mutrele lor  vesele,  incontienti de situatia actuala numai facind misto, de  banda de hoti care devalizeaza tara  pe o suta de ani, dar ei raspunzind cu glumite de handicapati mintal.
Admir si respect oameni hotariti, care indiferent de doctrina politica, pe care o au in minte si in singe chiar daca sint de extrema stinga (marxisti, maoisti, stalinisti), sau de extrema dreapta (legionari, nationalisti, etc.), dar au demnitatea de a fi  fideli principiilor lor, cred in puterea personala la un loc si fiecare in parte, indiferent de consecinte. Cred cu adevarat,  cred in mod ferm, cred cu demnitate. Au ceva in minte, un viitor mai luminos, pentru care trebuie sa se sacrifice. Acest comportament demn, fara nici un fel de devieri in functie de conjunctura mi-a placut intotdeauna. Mi-au placut oamenii care, pentru credinta si telul lor in viata, au dat sentimentalismele la o parte, nu s-au lasat aburiti de o femeie adulterina, sau de un barbat gigolo.
 Acum este momnentul sa facem bilantul, la ce am facut de la asazisa revolutie pina acum si ce avem de facut de acum inainte. Cum pregatim tara pentru  urmasii nostrii? Sa nu ajungem la vorba mea, ca am fost pacalita de mica chiar de parinti, rude, vecini ca, numai generatia mea este o generatie de sacrificiu si ca urmasii nostrii vor trai intr-o tara in care v-a curge numai lapte si miere.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu