Bancuri...


Draga, ii spune un barbat sotiei, am invitat un prieten la noi la cina.
- Ce?!?! Esti nebun? Tu nu vezi cum arata casa? Nici macar n-am fost la cumparaturi, ce Dumnezeu sa fac de mancare?!?! Si nici macar n-am chef sa gatesc!!! se isterizeaza sotia.
- Stiu, stiu... spune acesta calm.
- Si atunci??!? de ce l-ai mai invitat?!
- Pentru ca saracul dobitoc se gandeste sa se casatoreasca ...



Inscriptie pe un perete la toaleta femeilor:
"Sotul meu ma urmeaza pretutindeni"
Mai jos o alta:
"Ba nu-i adevarat, n-o urmez"



Gheorghe si Ion se gandisera sa doarma la noapte in cort. Se dusera ei isi instalara cortul si adormira. Peste noapte Gheorghe se trezise si-l intreba pe Ion :
- Ioane ce vezi?
- Carul mic , raspunde Ion.
- Si mai ce ? intreaba Gheorghe.
- Carul mare. spuse Ion apoi Gheorghe spuse:
- Ioane stii ceva ?
- Ce?
- Bah dracii ceia dea lu Taietel ne-o furat cortu!!!??? : ((



- Nu înţeleg de ce te enervezi, draga mea. Tu ai vorbit şi eu am tăcut.
- Da, dar ai tăcut într-un mod foarte provocator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu