Bancuri...


Un sergent in permisie merge la o prostituata si o intreaba:
- Domnisoara, acceptati compania mea pentru 200 euro?
- Da!- zice ea.
Sergentul se intoarce si striga:
- Companieeee, inaintee mars!



- Sergent, de ce l-ai pedepsit pe soldatul Ionescu?
- Va imita, domnule capitan.
- Cum?
 - Rage ca un magar.


Comandantul unitatii face inspectie, si cum mergea el prin unitate vede doi soldati ce taiau o bomba cu un bomfaier
- Ce faceti ma idiotilor aici, sunteti complet retardati, daca explodeaza bomba aia, a?
- Stai linistit sefu ca mai avem vreo doua-trei in magazie!!!!



Un soldat raporteaza ofiterului:
- Dom` capitan , printre noi sunt si homo...
- Cum ti-ai dat seama?
- Mi-a disparut ruju!



"-Draga mea(ii scrie un recrut logodnicei sale) fetele de aici se gandesc numai la bani."
"-Dragul meu(ii raspunde ea) sa nu le dai mai mult de 20 de euro ca mai mult nu scot nici eu aici!"



Colonelul Schmith, comandantul trupelor SS, face inspectie trupelor de elita. La un moment dat se opreste in fata unui soldat care avea cateva fire de barba nerasa si ii arde una peste fata cu cravasa..
- Te doare soldat?
- Nu sa traiti
- De ce?
- Pentru ca fac parte din trupele de elita!
La urmatorul soldat observa un nasture lipsa.. il altoieste si pe asta':
- Te doare soldat?
- Nu sa traiti
- De ce?
- Pentru ca fac parte din trupele de elita!
Colonelul incepe sa se intunece la fata cand la capatul randului observa ceva.. nu-i vine sa-si creada ochilor.. unui soldat ii iesea 'obiectu' teapan din pantaloni.. merge si o loveste cu sete..
- Te doare soldat?
- Nu, sa traiti!
- De ce?
- Pentru ca-i a colegului din spate...



In armata generalul se hotaraste sa inspecteze bocancii soldatilor. Asa ca ii pune pe toti in linie dreapta si le spune sa ridice piciorul drept.
Soldatul Bula ridica piciorul stang. Cand generalul ajunge la el, exclama:
"CARE-I PROSTU' CARE-O RIDICAT AMANDOUA PICIOARELE?!"



Un cetatean cehoslovac pe timpul ocupatiei rusesti se duce la militie:
- Vin sa raportez ca doi soldati elvetieni mi-au luat ceasul meu sovietic.
- Poate vreti sa spuneti ca doi soldati sovietici v-au luat ceasul elvetian.
- Bine, dar sa se consemneze ca dumneavoastra ati spus asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu