Bancuri pescaresti...


- Cum ti-a mers azi la pescuit?
- Ca la Loteria Nationala. Am avut noroc doar la 3 din cele 49 de extrageri...



Un tip sta in spatele unui pescar si ii da sfaturi. La un moment dat, pescarul se infurie:
- Ia asculta, dom'le! Cine prinde pesti aici, eu sau dumneata?
- Nici eu, nici dumneata.



- ... si am prins mancati-as un crap de vreo 20 de kile saptamana trecuta, stiti cum era... stati un pic... Da iubito.. da, cu baietii la o bere, acum ajung acasa... te pup... Da ma, si ce ziceam ?
- I-ai pus picioarele pe gat...
- Asa... si da-i si da-i...



Pescarul e roşu de furie. de şase ceasuri stă pe malul bălţii şi nu a prins nici un peştişor. Langă el se opreşte o femeie care ţine de mană un băieţel de cinci anişori.
- Nene, vreau şi eu să văd cum prinzi un peşte mare!
- Nu, domnule, intervine mama, să nu-i prindeţi nici un peşte pană nu spune ” vă rog frumos!”



Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa pescuiasca si el va sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua



O pereche, sot si sotie, pleaca in vacanta pe un lac unde se putea pescui. Lui ii placea sa pescuiasca in zori, ea adora lectura. Intr-o dimineata, el se intoarse dupa cateva ore de pescuit si hotari sa traga un pui de somn. Desi lacul nu-i era familiar, ea se hotari sa iasa cu barca. Vasli putin, apoi relua lectura.
Dupa putin timp, apare paznicul in barca lui:
- Buna ziua, ce faceti aici?
- Citesc, raspunse ea, desi gandea ca e evident.
- Sunteti intr-o zona unde pescuitul este interzis!
- Dar nu pescuiesc, nu se vede?
- Da, dar aveti tot ce va trebuie. Trebuie sa ma urmati si va trebui sa va amendez.
- Daca o faceti, va denunt pentru tentativa de viol.
- Dar nici macar nu v-am atins!
- Da, dar aveti cu dvs. tot ce va trebuie!



- Draga mea, azi n-am pescuit nimic!
- Da.. stiu ti-ai uitat portofelul acasa...



Era odata un pescar cam ghinionist. Un trecator cam curios il intreaba:
- Are balta peste?
- Are... (oftand)... da-i acoperit de apa!



O blondă vede pe unu că pescuieşte şi ca tot ridică o cărămidă şi îl întreabă:
Auzi, cum pescuieşti cu carămida?
Dacă faci sex cu mine îti zic. Blonda accepta. Dupa aceea zice:
De azi de dimineaţă stau pe lac si degeaba. Nu am prins niciun peşte, dar tu esti a 3-a la cărămidă.



Banc pescaresc:
- Ce pierde barbatul la batranete?
 Raspuns: somnul si "carasul".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu