Virtuti


Virtutile succesului

autor: FrontPress 01.03.2013
joyOricine isi doreste sa aiba succes si propesperitate in domeniul in care activeaza, insa numai cativa au intr-adevar succes. Ne intrebam, oare de ce? Raspunsul are 3 elemente de baza: PLACEREA, AMBITIA si PERSEVERENTA. Aceste 3 elemente sunt cheia succesului. Cea mai importanta este placerea.
Placerea este cea mai importanta prin prizma faptului ca din ea izvorasc si celelalte doua virtuti care iti batatoresc calea spre succes, si anume ambitia si perseverenta. Intotdeauna cand facem ceva cu placere punem pasiune si suflet, iar acest lucru este cel mai important. Eu inca n-am vazut un om care sa faca ceva ce-i displace si sa aiba succes. Intr-adevar, trebuie sa facem si lucruri care ne displac, insa lucrurile care ne guverneaza viata trebuie sa reprezinte placerea.
Majoritatea oamenilor au o viata grea tocmai din aceastra pricina: uita sa-si satisfaca nevoile sufletesti, care sunt extrem de importante si pot inclina balanta decisiv catre o viata plina de realizari. Nu cred ca te costa ceva sau cel putin nu te costa prea mult sa-ti satisfaci o nevoie sufleteasca. Spre exemplu, mie imi place sa am oameni care ma fac sa ma simt bine in jurul meu, sa ascult muzica, sa ma uit la un film si, de ce nu, sa citesc o carte. Poate tie iti place sa faci o plimbare sau sa lucrezi in gradina. Nu exista o reteta generala care sa te faca sa te simti bine pentru ca fericirea variaza ca definitie de la individ la individ.
Ambitia si perseverenta apar odata cu placerea. O sa fii ambitios si perseverent atunci cand faci ceea ce iti place, asa ca nu trebuie sa insist pe aceste 2 lucruri pentru ca sunt “la pachet”.
Eu cam asa vad treaba cu succesul. Poate nu e chiar cel mai bun punct de vedere, dar din ceea ce am trait eu pana acum am ajuns la concluziile de mai sus. De Nitoiu Marius – Sa ne amintim cine suntem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu