#Tutorial - Cum adaugi LikeBox pe blogul tau.

Buna seara tuturor.In primul rand va doresc sa aveti parte de-un Paste Fericit,si multa fericire in suflet:).Astazi m-am decis sa va prezint un tutorial in cativa pasi,despre cum sa adaugi un LikeBox in blogul tau.Tutorialul este cu print screenuri si scris,sper sa fie de ajutor tuturor:).


Pasul 1.:
Deschidem pagina de "Like Box - Facebook Developers" 
Like Box - Facebook Developers

Pasul 2:Deschidem pagina noastra de facebook.

Pasul 3:Mergem pe pagina noastra de facebook in urmatorul fel:





Pasul 4:O data ce suntem pe pagina noastra de facebook,asa cum v-am aratat mai sus copiem linkul de la pagina,si-l adaugam in tabelul de la "Like Box -  Facebook Developers".




Pasul 5:Dupa ce am copiat linkul de la pagina noastra in tabel,vom da click pe linkul din partea dreapta,pentru a ni se incarca pagina noastra.

Asa ar trebui sa arate dupa ce-ati dat click pe linkul din dreapta.

Pasul 6:Dupaia ne putem juca putin pe la tabel.Spre exemplu eu nu vreau sa am ceea ce postez pe blog,si vreau sa-l fac mai micut.Asa ca ma voi juca in felul urmator:

Dupa ce m-am jucat cu functiile de mai sus,LikeBox ar trebui sa arate fix asa:

Pasul 7:Dupa ce ne-am jucat cu functiile de la tabelul "Like Box" suntem gata sa-l adaugam in blogul nostru.Acuma mergem in blogul nostru

Pasul 8:O data ajunsi pe pagina noastra mergem la "Design"


Pasul 9:O data ajunsi la "Design" ne intoarcem la "Like Box" si dam "Get Code" apoi ne apare o fereastra:



Dam click pe IFRAME este codul care merge la BlogSpot.
 Si copiem codul.

Pasul 10:Dupa ce-am copiat codul ne intoarcem la "Design" de pe blogul nostru si dam click pe "Adaugati un obiect gadget".
O pagina ne apare,si selectam :
Apoi ne apare alta pagina si lipim linkul copiat de la IFRAME.
Dupa acest pas dam "Salvat",si dam "Salvati" si la blog sus.

 Dupa ce am terminat cu toate astea.Like Boxul vostru ar trebui sa arate in blog fix asa.

Cam acesta este tutorialul despre cum sa adaugi un Like Box pe blogul tau:).Sper sa va placa si sa va fie de ajutor.

6 comentarii:

  1. Daca cauta cineva pe Google "cum adaugi like box pe blog" apari deja pe locul 3. Bravo, aticolul va fi foarte util pentru multi bloggeri ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim:Multumesc foarte frumos:-).

    RăspundețiȘtergere
  3. @100 Ro:Dap,am observat,sper sa fie folositor cuiva.Vor mai urma:).Sper sa am timp sa scriu cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aa, si am uitat: Bine ai venit pe 100 Ro! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @100 Ro: Multumesc frumos:).Ma bucur ca fac parte din 100 Ro:D.Sper sa ajut si eu cum pot >:D<.
    Apropo,paste fericit tuturor.

    RăspundețiȘtergere