#Tutorial - Cum iti faci cont de facebook?

Probabil v-ati dorit de vreo cateva ori sa va faceti cont de facebook,dar nu ati stiut cum?!Ei bine,eu am venit sa va ajut,cu acest tutorial.Pasi sunt foarte simpli,dar nu toata lumea se pricepe la conturile facebook.


Pasul 1:Avem pagina de facebook deschisa Facebook si cam asa ar trebui sa arate


Pasul 2: Aici urmeaza partea in care noi ne facem cont,asadar introducem toate datele care ni se cer in partea dreapta unde scrie "Inregistreaza-te".
Pasul 3: Dupa ce ne-am bagat datele dam inregistreaza.Dupa ce-am trecut de acest pas,ne va aparea o fereastra fix asa:


Daca nu vrei sa ne chemam prieteni pe facebook apasam Skip this Step
Dupaia vom ajunge la Pasul 2,pe facebook unde ni se cere sa ne adaugam Informatii profil.

Acolo putem completa,sau din nou Omite Etapa



Dupa aceea ajungem la Pasul 3.
Aici ne adaugam poza care sa ne reprezinte la profil.O putem lua din computer,sau sa facem o fotografie cu web-ul.Dar cea mai rapida solutie este optiunea


Si daca dam click acolo ne va aparea un ecran micut
Si dam pe browse.O data ce dam click acolo,ne apare alta fereastra
Acolo in fereastra aia,cautam unde ni se afla poza si dupaia dam OPEN


Pasul 4: Dupa aceea vom ajunge in final la pagina noastra de facebook,si trebuie sa arate fix asa.
Acolo ne cere sa ne activam contul de facebook,deci pentru aia trebuie sa intram in contul nostru de yahoo.O data ce-am ajuns acolo,intram in inbox sau in spam si cautam linkul trimis de la facebook pentru activarea contrului,o data ce am activat contul,pagina va arata fix asa.


Si cam asta este tot.Acuma tot ce trebuie sa faceti,este sa va jucati cu functiile noului vostru cont de facebook:).Distractie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu