Un micut comment

De "reţinut" la: Funny, sau, Chestii personale !!! (oricare din cele două ! Mie ... mi-a "trecut")

~

Poza, este a mea ... iar EU, o folosesc pe ACEEA ORIGINALĂ !!!
~
Din dorinţa de a nu lăsa lucrurile "să meargă de la sine" ... dacă ele, mai întâi ... au fost STRICATE intenţionat ! Încercând să-mi văd "postările" din 100 Ro, mi-am "recuperat" nişte amintiri dureroase !
Perioada când ... am fost Clonat !

Există un Blog: Suflet curat, al domnişoarei Ioana Cazacu Liliana ! (Profil: http://www.blogger.com/profile/16482288518437651587), Blogul a luat "fiinţă" în [miercuri, 16 septembrie 2009], "Profilul" i-a fost vizitat de 209 ori (!!!)(cel puţin de 20 de ori ... de către mine !), ... şi are DoarATAT: 16 POSTĂRI !!! ... în 431 de zile calendaristice ! Una din aceste "Postari" ...mă persiflează, căci deh ! Dumneaei ... are EXPERIENŢĂ de Viaţă ! Căci ... este studentă, în Vaslui, Birlad, România, iar adresa URL: http://ioanacluj.blogspot.com/, denotă faptul ... că, de "baştină" este din Cluj-Napoca ! ... iar eu, probabil ... nepetrecându-mi "zilele şi nopţile" prin Italia, în mintea domniei sale nu sunt ... poate, decât un "moş senil, un babalâc ... la 54 de ani !".

Aceasta are un frumos Blog creştin, dar ... pe acest Blog, unde, de altfel NU a mai publicat nimic, din [luni, 23 august 2010] (vezi Iubirea de Dumnezeu), are însă, o postare (hodoronc tronc ... brusc !), în care ... foloseşte o IMAGINE TRUCATĂ, după ce a fost ... preluată de pe unul din Blogurile mele !
O postare din  16 ! Adică 6,25 % !!! Adica, mai exact: a saptea postare a dumneaei, a fost despre mine !

În timp ce ... în postarea anterioară, "făcută probabil prin copy/paste" după Parintele Cazacu Gheorghe., începe Al şaselea articol astfel:
"Precum mortul nu mãnâncã, asa si smeritul nu poate sã osândeascã pe alt om, chiar dacã l-ar vedea închinându-se la idoli (Avva Longhin)." ... în smerenia-i "desăvârşită", ... aceasta îşi dă frâu liber imaginaţiei, prin articolul unde sunt atacat VIRULENT, şi în care foloseşte o CACOFONIE iniţială, dublată de alta ... finală, ... STRÂNS legate de NUMELE şi Prenumele meu, intenţionat ... amestecate !!!

De altfel, însăşi "fratele" ... săvârşeşte cu BUNĂ ŞTIINŢĂ, aceeaşi Gafă VOITĂ !
Probabil ... ambii obişnuiţi ... cu Blogul Clonă, acum ... aparent ŞTERS !!!

Mă întreb retoric: DE CE stimată domnişoară ... acceptaţi pe Blogul dumneavoastră O CONTRADICŢIE !!???
În Blogroll, aveţi aşezat de mânuţa dumneavoastră, căci ESTE Blogul dvs. nu al meu, DOUĂ Bloguri ... aparent ca fiind ale mele:

Lista mea de bloguri


FRATELE GHEORGHE CAZACU IN SLUJBA LUI DUMNEZEU SI FIUL OMULUI 
Duhul Sfant: Roata Credintei...
Cu 1 zi în urmă
<><><>
hai la plimbare
 
Dor de verde
Cu 2 zile în urmă
<><><>
Glumele'S cumva ... un alt soi de ESEURI ??!
Cu 2 zile în urmă
<><><>
Obraznic Om!
Cu 5 luni în urmă
<><><>
Români pentru români
Cu 9 luni în urmă
<><><>

Cu 1 an în urmă
<><><>

Iar, tot dumneavoastră ... le-aţi dublat, pentru a fi sigură CĂ VĂ ÎNDEPLINIŢI "Planul", şi în rubrica din "Profil" ... unde tocmai l-aţi şters PE CEL RĂU, căci ... celălalt este capturat la mine, deoarece ... v-am banat !!!  
AŢI ŞTIUT ADEVĂRUL, stimată ... domnişoară !  
Cum credeţi că veţi ajunge ... la Dumnezeu, ... mă rog, ÎN Rai ... dacă nu veţi recunoaşte PUBLIC ... doar atât, CĂ ... aţi greşit !  
Haideţi, că nu este greu !
Da, stimată domnişoară ! Prin Bannare, am dovada că AVEAŢI LINK la mine ... unde aproape un an de zile M-AM TOT PLÂNS ... că sunt Clonat, iar dumneavoastră V-AŢI PERMIS să mă trataţi ... ca pe o cârpă ! 
Dumnezeu să vă Ierte !
Eu v-am iertat, Dumnezeu ... vă va Ierta, însă CEL MAI GREU ... la Judecata personală, VA FI ... să vă IERTAŢI ... dumneavoastră înşivă !
 
Vă doresc ... SUCCES ! 
Acum vă REAMINTESC, oficial şi public, articolul dumneavoastră, al domnişoarei Ioana Cazacu Liliana, sora ... FRATELUI SUFERINŢEI !!! (Domnul Preot Gheorghe CAZACU).
 
[De fapt ... nu ştiu care dintre dumneavoastră ... EXISTĂ ... cu Adevărat !??]

Acest om nefericit isi amaraste viata sa prin redactarea unor articole care sunt lipsite de duhul ortodox.

Si totusi ce l-a facut pe acest om sa isi piarda credinta?Inselarea diavolului in lume este foarte mare!Nu doresc a-l judeca pe dansul,caci El este Drept Judecator!

Doar imi exprim compasiunea fata de un om bolnav fara iubire.Cel care traieste fara Hristos ,mereu va fi nefericit!Asa e si acest biet om care se declara “prieten cu Antihristul”!

Si totusi daca nu l-ar judeca lumea si l-ar iubi asa cum e,poate revolta lui ar inceta…

Rugati-va pentru dansul ca Domnul sa ii lumineze mintea!

Pana atunci paziti-va ochisorii dumneavoastra caci sunt multe lucruri smintitoare pe acest site al domnului Rosca!Daca am fi noi mai buni ,si ceilalti in jurul nostru s-ar schimba!Revolta sa e contra societatii!

E amarat de societate!Pentru ca nu a inteles din pacate mesajul ortodoxiei acum sufera prin negarea acestuia,se inchide intransul ,dar nu totul e pierdut !Sa ne rugam pentru el!

Sa ne ajute Dumnezeu!

Chiar NU vă mai înţeleg ... deloc ! De ce l-aţi anulat ACUM ?? ...Cum este posibil, să ANULAŢI de la Rubrica "Viuzualizati Profilul meu complet", UN Blog ... care NU mai există ???
Doar ... prin BANNARE !!!
 
Stimate ... tehnician hacker !  Aţi comis O GRAVĂ EROARE !! Căci:
 
Ori Blogul EXISTĂ ÎNCĂ, dar ... ESTE "La păstrare" !!! ~ în care caz, pur şi simplu ... v-aţi anulat "AGRAFA" făcută ACOLO !!,
Ori, dacă NU mai există ... ATUNCI ... prin Bannare, AŢI RĂMAS ... cu "ACESTA" agăţat ... ca DOVADĂ favorabilă mie !!!
Ori ... veniţi dvs. cu o soluţie de ÎMPĂCARE, că prea v-aţi BĂTUT JOC şi de mine ... şi de întreaga Blogosferă, unde v-aţi deversat ... NEPUTINŢA !
~

PS: ... sau, UpDate la 21.11.2010.7~21:03
Eu am anunţat despre moartea soţiei la: [ ]; după câteva ore, sau minute (articolul meu, arată ORA ÎNCEPERII Postării ! De "terminat", am făcut-o publică ... după cel puţin O ORĂ ... cât a "durat" redactarea până la primul videoclip, dacă nu chiar incluzându-l şi pe acesta !). Fratele Gheorghe CAZACU, însă, anunţă:
[[ Biruinta! Fratelui Nostru Rosca Cornelius.



Cornelius,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu