EGREGORULUI SUPREM

Buna dimineata Doamne!
Buna dimineata Domni!:)

RUGACIUNEA DE DIMINEATA, DE PRANZ, DE SEARA, DE NOAPTE SI DE URGENTA SI SPER CA NU DEGEABA

Doamne Te rog fa in asa fel si indeparteaza de la noi romanii, gaura neagra a viitorului tarii!

Doamne, daca ne iubesti, fa-ne Te rog o istorie glorioasa, fa-ne civilizati, culti, educati, cu bun simt, fa-ne sa ne pese de aproapele nostru, fa-ne destepti, fa-ne harnici, zeflemiseste-ne Doamne, fa-ne ceva....!!! Ia-ne Doamne din carca toate lichelele acestei tari si da-ne noua romani de isprava, caci uite Slavite Stapane, am inceput sa alunecam pe toboganul istoriei!

Doamne, ma auzi? Doamneeeeee...!!!

22 de comentarii:

  1. Şi eu strig cu Dan!
    DOAMNEEE!!! dacă exişti,
    îndreaptă-ţi privirea spre noi
    că ne-au transformat în oi
    şi în miei nevinovaţi
    azi-mâine... sacrificaţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acesta e un strigat de bataie de joc. Ca eu nu sint comunista si totusi sint liber cugetatoare. Cine face apel la Dumnezeu? Cind sint in autobuz vad tineri care stau pe scaun si la trecerea pe linga biserici, fac 3 cruci mari si late cu o mutra evlavioasa. In timp ce linga ei stau in baston abia tinindu-si echilibrul, oameni neputinciosi. Mai bine ar face cu o cruce mai putin si ar oferi locul. Si eu dau locul la persoane mai in virsta ca mine, ca nu pot sa stau jos ca o nesimtita in timp ce linga mine se gindeste cineva ca, nu mai poate si tare mult ar vrea sa stea jos. Asta ma face sa ma scol ca un arc cu toate ca imi este si mie necesar sa stau jos. Dar paravanul Dumnezeu, pentru comunistii ce inseamna oare ? Da bine?? Nu este cumva perversitate?
    Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. O zii buna la toata lumea...
    Sa amesteci ateismul cu comunismul e o mare prostie! Daca ne uitam la statistici liberi cugetatori 70% sunt anticomunişti! Deci e o chestiune strict personala. Odorica mio, tu ma iubeşti ori ai cazut ın cap?
    İdeologia comunista nu are treaba cu religia, ideologia dupa Bakunin e cea care nu accepta, adicatelea anarchismul! Aşa ca pana faci diferentza ıntre ele mergi şi pregateştem nişte cartofi prajitzi:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am facut macaroane cu cascaval si ou batut. :)
    Cu ateismul si comunismul imi povestesti alta data :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Ziua ! ~ Domnului Dan Ioaniţescu x !
    ~
    Este nevoie de Rugăciune !
    Este nevoie de RUGĂ individuală, de RUGĂ Colectivă ... de seriozitate !
    Nu pot fi amestecate ... domeniile ! Cine poate PUNE, în acelaşi pahar, concomitent: Oţet de mere şi Compot de caise, în cantităţi egale ? Să le "mestece bine" apoi ... să le bea cu plăcere ?
    ~
    Eu ... CARE am fost ATEU (adică ... NU "Liber cugetător", ci ATEU !) aproape 35 de ani din "Viaţă", iar acuma ... CRED ... cred că de cca. 20 de ani, nu mai sunt ateu, ci ... ÎMI CRESC Credinţa în Dumnezeu (căci ASTA fac ... adevăraţii credincioşi !), ... NICI eu nu mai pot vorbi, din punctul de vedere al unui ATEU ! Aproape că am uitat întreaga acea "viaţă".
    Liber CUGETĂTOR ... poate, doar "poate fi" ORICARE om de pe Planetă !
    Indiferent că este sau nu ... ATEU !!
    Indiferent că este sau nu ... CREDINCIOS ! (nu am precizat ... Religia)
    ~
    O rugăciune trebuie TRĂITĂ !
    Trebuiesc "trăiri ... succesive", pentru CUMUL de "împliniri", care să îi acorde rugăciunii ... un "statut" de spusă din Inimă, apoi spusă din Suflet, apoi spusă din Toată Inima Noastră, din tot Sufletul nostru, cu toată Puterea Noastră, cu toată Evlavia Noastră !
    Dar mai ales ... trebuie DIRECŢIONATĂ Către Dumnezeu !
    ~
    Mă opresc AICI, căci ... "rămâne" DoarATAT: un banal "coment".
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am nimic cu nimeni...ci doar cu falsitatea şi ipocrizia oamenilor.

    "Liber CUGETĂTOR ... poate, doar "poate fi" ORICARE om de pe Planetă !
    Indiferent că este sau nu ... ATEU !!"
    İa vezi matale ce zice DEX:

    LIBER-CUGETĂTÓR s.m. Gânditor care adoptă o atitudine critică față de religie și de biserică; ateu.

    A avut mare dreptate Murphy cand a zis ca cele doua constante din univers sunt hidrogenul şi proşti!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât timp există oxigen, să trag o concluzie logică:
    mai sunt şi altfel de oameni, adică neproşti! ? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasa nu mai face filozofie cu "liber cugetator".De aceea nu poti tu sa dormi? Dar gata intepatul. Nu astept nici un comentariu, doar putin bun simt ca, unde este un barbat care a zis ceva, gata apare si "miezul din dodoasca". Lasa sa le ia apararea barbatii lor, ca de aceea au limba. Daca au la ce o folosesc:))) Cumva in alta parte? Toti cu nadragii toti imi sint dragi, tu nu ai inteles??? Cum a scapat un barbat un pirt, gata l-a si prins din zbor. Si asta ii desconsidera.
    Nu mai accept magarii de la nimeni, ca vad ca fara femeie care isi baga coada ca a simtit ea ceva, (ca e "in toate in cele ce sint")nu se poate. "Va imbratisez si va sarut pe toti " (copy-paste dupa mine).
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  9. @Hera Mariana,

    Prostii au pareri fixe ce nu pot fi schimbate, deci prostia este constanta, Murphy are perfecta dreptate!

    Parerea me este ca exista totushi o solutzie ... ın momentul cand recunoşti ca eşti prost te mai potzi deştepta...de exemplu,

    Se zice ca Ne-proştii subestimeaza ıntotdeauna puterea distructiva a proştilor. In particular, ne-proştii uita ın mod constant ca ın toate timpurile, locurile sau circumstantele ca negocierea şi/sau asocierea cu un prost este o eroare costisitoare.

    E totushi traiesc cu speranta ca oameni de ştiintza vor inventa pana la urma Prostiometrul :)))

    O sara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Edebi ti-am explicat ca a luat foc calculatorul si de aceea am fost in pauza 2 zile. Nu te-a abandonat nimeni, nu a murit nimeni, nu a curs singe.Ambitiile astea nu ajuta la nimic. Dupa cum raspunde Mariana punind paie pe foc, nu dovedeste decit cit de putin ne-proasta este, ci invers.Daca ar avea minte, nu ar intretine mereu, nu numai acum mahalagismul pe acest blog. S-ar replia elegant. Dar e prea mult pentru ea si ii cinti in struna. Si tu nu ai mai continua. Vrea sa dovedeasca barbatului si tuturor, ce tare este ea si cum invirteste barbatii pe net.Daca ati tras o concluzie e bine, daca nu Dumnezeu cu mila.
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună Ziua ! ~ Domnului EdebimevzulaR !
    ~
    Eu nu m-am referit la Cuvântul compus, aflător în DEX şi subliniat prin EXISTENŢA unei liniuţe între celelalte DOUĂ cuvinte, care ASTFEL îşi pierd SEMNIFIVATIA INIŢIALĂ !
    De aceea ESTE greu să citeşti ... printre rânduri ! Pentru că, de obicei, cei ca dumneavoastră VĂD mai mult FORMA decât FONDUL !!
    Sunt de acord cu dumneavoastră, că SE PRODUC Confuzii, uneori ... MAI ALES dacă există intenţia ... de a le produce !! Vă recomand să citiţi un articol din Blogul meu principal [ CORNELIUS ROSCA ], un articol unde vorbesc despre PARTID (s-ar putea să fie două, sau unul şi ... continuarea !)
    Pentru că nu aţi fost respectuos, nu vă dau adresa, pentru "uşurarea" căutării dumneavoastră !
    Acolo veţi constata ... CÂT de MINUNAT este DEX-ul, pentru domnul ... Traian Băsescu ! Şi cum este DEX-ul, folosit de acesta ... ad~literam !
    Vă mulţumesc ... pentru EPITET ! acesta vă caracterizează ... mănuşă !
    Este ... propria dvs. OGLINDIRE ::: "Ceea ce VĂD la alţii, mie MĂNUŞA mi-e !"
    De altfel, azi dimineaţă ... am vrut să comentez pe cele două Bloguri ale dvs. Nu prea am "găsit" însă CUM !! Poate ... m-am înşelat !
    Însă, dacă nu m-am înşelat ... DE CE vă displac ... "spusele" vizitatorilor ??? V-am întrebat, deoarece ... lăsaţi impresia ... CĂ LE EVITAŢI !!!
    De altfel ... NOI DOI ... suntem Prieteni ! Sau, ... nu-i aşa ?!!

    De la tine înspre mine
    Numai ZĂRI senine !!
    De la mine înspre tine
    O OGLINDĂ iată VINE !!

    ghici Reflectare ... ce e ?

    ~
    Cornelius,

    Sau, mai direct: Copiii au o vorbă ! Cine spune ... ăla e !
    De aceea, printre altele (TOATE ... BENEFICII !!!) ... Mântuitorul ne sfătuia SĂ FIM PRECUM COPIII !!!
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  12. * SEMNIFICAŢIA INIŢIALĂ ... (asta a fost o ... ERATĂ !)

    RăspundețiȘtergere
  13. Domnule EdebimevzulaR !
    ~
    Mă scuzaţi ! Nu am vrut, mai devreme ... să insist, dar, am recitit comentariul dvs. !
    În PRIMUL rând, un comentariu, trebuie SĂ SE REFERE la articolul unde ESTE ADĂUGAT !
    În felul acesta ... va face parte chiar din articol !

    În al doilea rând, am îndrăznit să citesc şi FINALUL commentului dumneavoastră referitor la Murphy !
    Nu credeţi ... CĂ ... v-a sosit timpul, DE A GÂNDI SINGUR SINGUREL, doar prin prisma propriilor "mici descoperiri ... personale", a "micilor ... experienţe de Viaţă", a "micilor ... decepţii" ...
    Toate acestea ... deşi MICI, sunt ale dvs. ... NU ale altora !
    Mici..., dar, se înmulţesc ! Cu răbdare şi atenţie !
    Ce ziceţi ?
    Începeţi de AZI ? Încă ... nu-i târziu !
    ~
    Cornelius,

    PS: ... ce mi-e Murphy, ce mi-e DEX ... dacă DOAR ... citesc !

    Eu prefer ... "Să păstrez GÂNDUL BUN !!!"
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumesc tuturo, dar raspunsul meu la comentariile otravite, este la articolul ultim. Si nu mai am nimic de adaugat. Multumesc pentru gindurile bune celor care le au.
    Noapte buna,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragilor, dacă VĂ MAI CERTAŢI din pricina mea ... dispar !
    şi-aşa m-am săturat până PESTE cap ... de LIPSA de Implicare REALĂ ... oferită de Internet !!!

    Ne "batem" în cuvinte ... precum APA ÎN PIUĂ !

    La urma urmei ... CINE insistă, stimate DOMN ???

    LÍBER2, -Ă, liberi, -e, adj.
    1. (Despre oameni) Care se bucură de libertate, de independență individuală și cetățenească, care are drepturi politice și cetățenești depline.


    CUGETĂTÓR, -OÁRE, cugetători, -oare, s. m. și f.
    Gânditor. – Cugeta + suf. -ător.

    sau,

    CUGETĂTÓR ~i m.
    Persoană care studiază problemele fundamentale ale naturii și societății; gânditor.
    ◊ Liber-~
    persoană care nu crede în Dumnezeu; ateu. /a cugeta + suf. ~ător

    ~
    Acum AŢI "Sesizat" ... manipularea prin CUVÂNT ???
    Dacă suntem MATURI şi bogaţi în experienţe de Viaţă, ... reuşim să creştem SPIRITUAL !
    În caz contrar ... păstrăm LANŢURILE ... oferite "Plăcut", sau "Haios", sau "Absurd" ... de alţii !! Recte: Murphy !
    ~
    Vă ROG din Inimă, vă rog din Suflet ... haideţi să revenim LA NORMAL:

    Dumnezeu i-a creat pe Oameni EGAL DE DIFERIŢI !
    (una din "perlele", ... sau "gunoaiele" mele !)

    Pe "unii" ... îi murdăreşte !
    Pe "unii" ... îi înaltă !
    Eu ... mă ocup DoarATAT: de mine ÎMPREUNĂ cu întreaga Omenire ! Ce nu înţeleg "eu", pricep de la "tine" ... căci TOŢI UNU SUNTEM !!!
    ~
    GATA !! ............................................................................................................................. Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  16. "De altfel, azi dimineaţă ... am vrut să comentez pe cele două Bloguri ale dvs. Nu prea am "găsit" însă CUM !! Poate ... m-am înşelat !
    Însă, dacă nu m-am înşelat ... DE CE vă displac ... "spusele" vizitatorilor ??? V-am întrebat, deoarece ... lăsaţi impresia ... CĂ LE EVITAŢI !!! "

    Daca va uitatzi mai cu atentzie bagatzi de seama ca se poate comenta şi sunt o multzime de comenturi pe EdebiMevzulaR...
    In ce priveşte blogul Romanesc, am gasit de cuviintza ka reactiile sunt suficiente.

    Aforisma ka impotriva raului universal nu poti lupta decat cu IUBIRE şi cu rugaciune e demodata domnule Corneliu...Nu vreau sa credetzi ca am o obsesie psihanalizabila pentru dmnv.,deci daca nu faceatzi coment la comentul meu prea putzin ımi pasa...

    In ce priveşte legile lui Mulphy ştiu ca va deranjeaza faptul ca nu sunt cele 10 porunci ale lui Dumnezeu şi am o alta opinie...

    Doar pentru ca toate pasarile au aripi, nu inseamna ca zboara toate la aceeasi inaltime...stimate domn!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fai zdreanta ordinara, cum adica nu te-a abandonat nimeni?
    Am avut cumva ın afara de prietenia blogosferica vre-o altfel de relatzie şi eu nu am habar?
    A fost un simplu coment, cum dealtfel sunt toate celelalte cat priveşte posturile dmni Hera Mariana...Daca tu nu şti de gluma şi eşti isterica de p*** aia e treaba ta, da? Şi daca ai avea putzin caracter, te-ai jena putzin ca sunt de-o seama cu fiul tau!
    Nesimtzit-o!

    RăspundețiȘtergere
  18. E ultimul comentariu catre tine. Nu mai face comentarii si ti-ai luat permisiunea sa ma faci proasta asa cum faci pe toata lumea. Multumesc. Nesimtita e Mariana care iti tine tira cum jignesti pe cineva cum si ea gata ia parte. Nu ma intereseaza de nimeni si de nimic. Administratia, sau Dan stergeti comentariul lui Edebi si al meu./ Daca nu-si baga casul M. ne vedeam, fiecare la treaba lui, dar codoasa asta gata si ea.
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  19. Stergeti comentariul ca asa face si pe alte bloguri, chiar mai rau.
    Pentru siguranta ca mizeria din ultimele zile, a fost vazuta de multi.
    Sa-i fie invatatura de minte lui Mariana sa mai bage nasul in cur la toti.
    Sa mai stea si in banca ei.Stergeti ca am copiat aceste comentarii din zilele astea.
    Va imbratisez si va sarut cu drag,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere