100 Ro Reloaded

In data de 13 Noiembrie 100 Ro a implinit un an de existenta.In ultimul an s-au intamplat multe pe blog.Am cunoscut multi oameni de calitate, si am vazut ca, cu putina perseverenta se pot face lucruri mari. Tocmai de aceea m-am hotarat sa relansez blogul 100 Ro, si sa il transform intr-un blog pe care lumea va intra si isi va dori sa revina.Pentru asta avem nevoie de articole de cea mai inalta calitate,de informatii utile, si de ce nu de ceva amuzament.

In partea de sus al blogului sunt afisate 11 categorii principale.As avea rugamintea ca autorii sa foloseasca mai ales tag-urile principale (Auto,Bucatarie,EconomieFunny,personal,etc,) si sa le foloseasca corect. De asemenea, autorii care scriu articole foarte interesante si originale vor primi un banner in acel articol catre blogul lor.

In aceasta luna va fi relansat widgetul cu filme online pentru bloggeri,un widget care va va ajuta sa atrageti multi vizitatori pe blogurile voastre.

De asemenea,voi crea o unealta prin care poti sa cunosti bloggerii din orasul tau,si care te va ajuta sa socializezi cu ei.

Schimbarile pe care as dori sa le vad pe acest blog ar fi:

  • Articole mult mai calitative
  • Articole mai originale
  • Articole mai informative
  • Si nu in ultimul rand,caldura si bunatatea din sufletul vostru :)
In rest, suntem pe calea cea mai buna,un blog care in 12 luni are 4445 de articole, aproape 13 000 de comentarii....si aproape 1000 de vizitatori zilnic.... eu un inceput bun.Dar sa nu uitam,ca se poate si mai mult.Toti cei care vor contribui la dezvoltarea acestui blog vor avea doar de castigat. 100 Ro are un potential urias, si ar fi pacat sa nu ne folosim de el.


Sa nu uitam unul dintre cele mai comentate articole de pe 100 Ro:


din data de 23 Noiembrie 2009. :)


3 comentarii:

  1. La multi ani si sa facem treaba buna in continuare:)...sa ne citim placut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La MULŢI ANI ! ~ Doamne ajută !
    ~
    Ştiu, am lipsit ... cam mult de la "creat" articole AICI !
    M-am mulţumit ... să comentez, din când în când !
    O să REVIN curând !
    Pentru această lună noiembrie, promit UN ARTICOL despre ... (NU voi deconspira !)
    ~
    Pe coloana GADGET ... lucrurile NU MERG ... bine, DELOC !
    De exemplu, rubrica ARTICOLE AUTORI: dacă numeri, constaţi că ... autorii au postat DOAR cca. 1500 de articole.

    CUI aparţine "diferenţa" ?

    Ştiu ... veţi spune că: VIZITATORILOR !

    Dar, atunci ... CINE sunt de fapt ... AUTORII ??? !!
    Inclusiv, la "comentarii" ??!!

    TOT LEGAT de rubrica "Articole autori" ! Eu vă mulţumesc pentru primirea statutului de AUTOR 100Ro ! Am scris, CA AUTOR câteva articole, de asemenea ... ca VIZITATOR !!!
    ÎNSĂ eu (DoarATAT) ... NU mă regăsesc NICI MĂCAR CU UN ARTICOL, în această rubrică din Coloana GADGET !
    Ăsta de altfel, a fost unul din motivele ... pentru care NU am mai publicat ! (Celelalte sunt pur subiective, greutăţi familiale, lipsă timp etc. !)

    CINE şi CÂND ... se ocupă cu ACTUALIZAREA REALĂ, din această "coloană GADGET" ??? !!

    Mie personal îmi crează senzaţia ... că sunt pe O CLONĂ a celor REALI, iar clona le "poartă" numele: http://100ro.blogspot.com/ !

    Mă iertaţi ! Până la urmă ... tot am spus-o !
    ~
    Poate că ... MĂ ÎNŞEL EU, ca de obicei !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  3. Cornel
    Trebuia sa pomenesti mai devreme de problema.Te rog pune la etichetele articolelor tale si numele tau,sa te pot afisa in gadgetul "Articole autori".Pentru ca altfel nu pot.

    Anunta-ma cand ai procedat astfel,si imediat se va rezolva probla.

    RăspundețiȘtergere