Gadget cu postari la intamplare in blogul tau

Gadgetul cu postari la intamplare va afisa "la intamplare" o lista cu articolele din blogul tau.Gadgetul are un panou de optimizare pentru blogul tau,astfel vei putea alege stilul,culoarea,marginea,imaginile,si multe alte optiuni,care se potrivesc blogului tau. De asemenea, daca nu modifici setarile,gadgetul va prelua stilul blogului tau(font,culori,etc.).

Despre optiunile pe care le poti configura:

Lungimea titlului postarii - Articolele tale pot avea un titlu foarte lung. IUn acest caz, poti alege sa se afiseze un numar x de caractere.

Stilul sumarului - Poti alege sa fie afisat doar sumar,doar imagine,ambele sau niciuna

Feed - Daca alegi feed partial/sumar, gadgetul va scana feedul partial al articolului.Prin aceasta metoda Gadgetul va functiona mai rapid,insa nu vor fi afisate imagini in cazul in care in postare exista doar videoclipuri Youtube.In schimb,daca alegi a doua varianta,feed complet, vor fi afisate imagini si pentru videoclipurile Youtube.

Dimenisunea imaginilor - poti seta dimensiunea imaginilor din gadget,in pixeli.

Lungimea sumarului - Daca ai optat pentru a fi afisat sumarul postarii,aici poti controla lungimea sumarulul(in caractere).

Stilul afdisarilor postarii - Poti seta sa apara data postarii,numarul de comentarii,si linkul "Read more".Poti alege orice combinatie dintre acestea.

Font,si dimensiunea fontului - Poti alege ca stilul fontului sa fie preluat din blog,sau poti seta dupa preferintele tale.

Extra stil - Iti permite sa setezi pozitia imaginii,si poti alege ca linkul sa fie subliniat sau nu.

Culoare margine - Poti opta sa nu fie margine,sau poti alege orice culoare pentru marginea gadgetului.Daca nu cunosti denumirea culorilor,vezi http://www.w3schools.com/html/html_colornames.asp

Culoarea linkului si culoarea textului - in mod normal,culorile sunt preluate din stilul blogului.Dar daca vrei,poti alege din 140 de culori.

Read more text - Pentru textul "Read more" poti alege ce vrei tu.De exemplu: "Citeste mai mult","Vezi articolul complet",etc.


Pentru demo,vezi sidebarul blogului 100 Ro.

Adauga widgetul in blogul tau(e foarte simplu:click pe butonul de mai jos):

Dupa ce l-ai adaugat,astept un comentariu,o parere,o sugestie.

11 comentarii:

  1. Mulţumesc Feri!
    Şi cui mai lucrează cu tine!
    Eu am aplicat widgetul şi funcţionează!!!
    E fain şi interesant!
    O sugestie cu interes:
    ceva care să pună o ramă la fotografiile (imagini) care le postăm pe blg...dacă există aşa ceva...
    Cu mulţumiri !:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere Mariana :)

    Am lucrat mult la widget,dar a meritat.E foarte bun,mai ales ca iti afiseaza si postari de la "inceputul blogului".

    Se poate face ca pozele din blog sa fie afisate in rama....e chiar interesant ceea-ce spui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut şi eu la nişte site-uri aşa ceva.
    Şi nu sunt prelucrate în foto-schop(scuze nu ştiu cum se scrie acesta)..:)
    deci vreau să se pună rama automat, cred că ai înţeles...:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Feri mi/au dispărut de pe toate blogurile persoanele interesate, respectiv pozele lor...să fie din cauza a ce am aplicat eu acolo adică şablonul?...:(
    nu ştiu cum să fac să reapară, iar eu îmi respect vizitatorii, i-am pus în fruntea blogului! Ce să mă fac?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana,eu vad ca iti apar personele care iti urmaresc blogul...

    RăspundețiȘtergere
  6. DA!
    Au apărut singure...:) nu ştiu cum s-au rătăcit, în timp ce s-au mai înscris 2 persoane..pote eram în acelaşi timp şi loc:))
    Mulţumesc Feri! şi scuză-mă, încă mai învăţ!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Ziua !
    Pentru domnul Feri !
    ~
    Vă rog din tot sufletul să mă ajutaţi !

    Acum câteva zile, am folosit "piZap", pe care l-am văzut aici, în 100 Ro, în partea superioară a Coloanei Gadget !
    Azi dimineaţă, făcând o nouă postare la mine pă Blog, am dorit să întroduc 3 imagini ... pe care m-am grăbit să le modific, folosind "piZap".
    Aici (pe 100 Ro) nu l-am mai găsit, m-am întors la "pozele mele ... din PC) şi mi-am adus aminte ... numele [pizap]...
    După ce le-am modificat, pe rând ... {aici probabil s-a produd greşeala ... eu nu ştiu engleză !} ... am vrut să întroduc pe prima ... DAR : mi-a dat EROARE !!!
    Am încercat cu toate 3 ... apoi cu poze simple, nemodificate ! ...

    NU mai intră NIMIC ... îmi dă EROARE, sau pur şi simplu ... dispare !

    Te rog frumos, când ai timp, AJUTĂ-mă ! Nu pot face postări, fără poze făcute de mine (bune-rele ... cum sunt ele). Te Rog din Inimă !
    ~
    Cornelius,

    PS: ... este SUPER acest gadget ... dar, deocamdată nu îl pot folosi ... fără poze ! De fapt, nici postări ... nu ştiu cum o să mai fac !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  8. Cornel,nu are nici o legatura, probabil a fost ceva eroare de la blogger.Am observat ca ai rezolvat problema,si ai reusit sa postezi.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc, domnule Feri !
    ... am rezolvat, ca de obicei ... ÎNCHIZÂND TOTUL !
    ... deja am un "reflex": NU deschid mai mult de 5~7 ferestre, să am timp SĂ LE ÎNCHID ... cât "mă lasă intrusul" de repede !
    Curând mă voi folosi de 3~5 ferestre ... ca SĂ POT SĂ-L AUD ... cum "sforăie" chiar şi din Bucătărie !!!
    ~
    Cornelius, :)

    PS: ... acum am 10 ferestre deschise ! ... şi "sforăie" la relanty !!
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu vreau sa o ei in nume de rau dar tu de cat ai modificat Gadget lai tradus din engleza In Ro ori cum nota 10

    RăspundețiȘtergere