:: O glumă adevărată

Titlu*:O glumă adevărată
Autor:*:http://www.starchimachim.com/
Poza:
Articol*:O glumă super,și chiar mai mult de atât
E ADEVĂRATĂ!

Trei frați creștini se adună la casa unuia dintre ei să se roage și să își mărturisească păcatele în speranța că vor scăpa de ele.
Începe primul și zice: Fraților eu am o problemă cu alcoolul, beau câte puțin pe ascuns când nu mă vede nimeni, mănânc foarte multe bomboane mentolate să nu se simtă,încerc să-i fentez pe toți cât se poate. Abia aștept și acum să ies de aici să beau o țuică mică...
Ceilalți îl compătimesc și se roagă pentru el să scape de viciu...
Începe al doilea și zice: Fraților eu am o problemă cu fumatul, fumez câte o țigară când nu mă vede nimeni, mănânc și eu foarte multe bomboane mentolate să nu se simtă, și încerc și eu să-i fentez pe toți cât se poate. Abia aștept să ies de aici să fumez o țigară...Ceilalți îl compătimesc și se roagă pentru el să scape de viciu...
Începe al treilea și zice: Fraților eu am o problemă cu bârfele, abia aștept să ies de aici să le zic la toți tot ce am auzit....



Powered by EmailMeForm

Un comentariu:

  1. Al treilea crestin este un bandit penal! Securist si turnator! Macar daca mi s-ar fi confesat mie!

    RăspundețiȘtergere