HAND-MADE.

Dacă mâinile noastre au fost înzestrate cu "harul divin al creaţiei", atunci suntem datori să ne punem mintea şi mâinile la lucru şi să arătăm lumii ce suntem în stare.
Ceea ce am de arătat lumii este postat mai jos.
Totul este lucrat de mâinile mele. Fiica mea este creatoarea, desiger cu licenţă în domeniu, iar eu executantă fidelă, alături de ea.
Dacă s-ar părea că mă dau mare, am să mai pun în altă postare, toate lucrurile care au fost vândute deja şi sunt purtate cu plăcere de către clientele noastre.
Nu ne-am îmbogăţit din asta şi nici nu ne-am propus, dar lucrăm ceea ce ne place cu mult suflet şi pasiune.
























Nu vă place ? Daţi-mi sugestii şi o să vedeţi ce pot face cu mâinile mele!

2 comentarii:

  1. foarte frumoase ,mai ales cel din imag 3 ,un blog ceva ,id :D adauga-ma la prieteni :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc Secret!
    Ţi-am pus blogul sub urmărire:) poţi şi tu dacă doreşti!:)

    RăspundețiȘtergere