GADGETUL ESTE CA UN ACCESORIU...

Cum se bucura un copil când primeşte o jucărie nouă, aşa m-am bucurat şi eu de gadgetul pe care am reuşit destul de uşor să mi-l aplic blogurilor mele.
Nu ştiam cum să-i mai mulţumesc „donatorului” şi am asemănat acest dar cu un accesoriu care îmi împodobeşte blogul, aşa cum un accesoriu împodobeşte o persoană, mai ales o femeie.
Pentru a mă înţelege mai bine am să arăt aici accesoriile făcute manual, care costă puţin dacă eşti pasionat şi le realizezi cu mânuţele tale.
Şi ce frumos arată purtate în diferite ocazii sau chiar zilnic.
Aceesoriul gadget „POSTĂRI LA ÎNTÂMPLARE” îl puteţi vedea pe blogurile mele.
Intrarea este liberă!:)


Nu vă fie frică,
"văduva neagră" e de aţă nu vă pişcă...:))





MÂINI ÎMPODOBITE CU FLORI, FRUNZE...






MĂNUŞI ŞI MĂNUŞIŢE...







DANTELĂRII





Aştept sugestii!:)

2 comentarii:

  1. Simpatice...Şi aici se poarta accesoriile ımpletite şi croşetate.
    De exemplu e la moda gentzile sac cu flori croşetate manual.Saptamına trecuta am remarcat chestia aceasta.Am şi eu o bereta croşetata de bunica mea la care tzin ca la ochi din cap..Rosu cu alb...DİNAMO!!:))
    Noah, o zii placuta va doresc...

    RăspundețiȘtergere