Imagini cu mos craciun de colorat

Imagini cu Mos Craciun de colorat

Va prezint inca cateva imagini de colorat cu Mos craciun, pentru copii. Imprimati pozele, dupa care copilul se poate apuca de treaba. Deja avem foarte multe imagini de colorat pe 100 Ro, asadar aveti de unde alege.

Iata cele 10 imagini cu Mos Craciun:



Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_01


Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_02


Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_03
Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_04

Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_05


Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_06


Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_07


Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_08

Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_09

Imagini_cu_mos_craciun_de_colorat_10


Imagini cu mos craciun de colorat

39 de comentarii:

  1. da...da faine tare...dar mos craciun nu este...pacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. da...sunt frumoase....dar,pacat ca mosu' nu exista e doar o inventie

    RăspundețiȘtergere
  3. super faine desene si bune pt scoala

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt dina am 12 ani si cand eram mica mereu imi doream sa vina iarna mai repede sa vina masul ...dar acum stiu ca nu mai exista si imi pare rau dar in sufletul meu il mai iubesc si imi amintesc ce jucarii frumoase imi aducea...si acum sa spulberat totul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Diana , Spui ca mosul nu exista. Priveste in jurul tau . Nu cadourile lui Mos Craciun sunt cel mai important lucru care se intampla acum ci magia acestor sarbatori . Invata sa primesti aceasta magie in sufletul tau , invata sa si daruiesti nu doar sa primesti si vei vedea ca vei "primi " bucuria de a darui. Nimic nu se compara cu aceasta . Mos Craciun e in noi , trebuie doar sa-l lasam sa iasa !Craciun Fericit , suflet curat si o copilarie frumoasa !

      Ștergere
    2. FRUMOS ZIS ;IMI PLACE

      Ștergere
  5. MA NUMESC IOANA .AM 10 ANI.MEREU DOREAM SA VINA MOSUL !DAR AM AFLAT CA MOSUL NU EXISTA ASA:
    M-AM DUS IN BAIE SI IAM PACALIT PE PARINTI CA IMI FAC DUS DAR DEFAPT II SPIONAM SI AM VEZUT CA OR PUS CADOURILE SUB BRAD

    RăspundețiȘtergere
  6. super imagini de desenat ,teodora

    RăspundețiȘtergere
  7. as urate pozele ppentru ca mos craciun nu exista prostilor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prost esti tu ca mosu exista eu am 10 ani

      Ștergere
    2. nu miaa insultati ca tu care insulti esti prost si handicapat

      Ștergere
  8. si eu am 11 ani si de 7 ani stiam ca e doar o inventie

    RăspundețiȘtergere
  9. sa stiti ca nimeni si nimic nu o sa va stearga acel sentiment de bucurie pe care la-ti avut in seara de ajun sau chiar in dimineata de craciun.acel sentiment de ,,uau mosu a venit si mi-a raspuns la scrisoare si mi-a adus ce cadouri am vrut parca mi-a citit gandurile!"

    RăspundețiȘtergere
  10. fara mosu nu e magia craciunului! super faine poze!bravo!aveti imaginatie!

    RăspundețiȘtergere
  11. mda mos craciun nu exista dar exista spiritul de craciun :)

    RăspundețiȘtergere
  12. super am facut unul pentru scoala copiat de aici cu toate ca am 15 ani

    RăspundețiȘtergere
  13. MOS CRACIUN este cate o data gras,slab mic ,mare cati sunt ?
    eu credeam ca este doar un mos craciun

    RăspundețiȘtergere
  14. toarte aceste desene sunt facute de mainile mele

    RăspundețiȘtergere