Taxa pe prostie

Ultima factura telefonica eliberata la sfarsitul lunii trecute: nu conteaza suma... Oricum platesc si "aditionale", depasiri ale sumei obisnuite pentru abonament. Surpriza a fost luna asta cand... mi s-a cerut o suma mult prea mare, chipurile pentru o depasire a facturii. Depasire care, daca e reala, nu a fost de luna trecuta, caci ar fi aparut in factura. Dealtfel, pentru depasirea in cauza nici nu a fost eliberata factura fiscala; in conditiile acestea mi-as fi asumat riscul si consecintele si as fi platit. Posibil sa fi aparut o astfel de suma suplimentara dupa eliberarea ultimei facturi, dar eu, daca as fi fost firma serioasa si as fi vrut banii imediat, as fi eliberat o factura fiscala suplimentara... intre facturile lunare si as fi asteptat plata acesteia... apoi penalizari... apoi si alte etape suplimentare... Dar nu! Onorabila companie de telefonie mobila mi-a blocat contul pana la plata sumei... Mi-a blocat contul asa, din senin, fara nici un fel de preaviz, de atentionare. Ca atare, pana la rezolvarea problemei, pot primi apeluri telefonice, dar nu pot suna pe altii. Si Doamne fereste! sa am nevoie sa pot suna la 112... si sa nu am alt telefon functional.
Trecand peste asta... E normal sa-si doreasca oamenii banii pentru orice fel de servicii. Numai ca  exista si alt aspect: daca e vorba sa-ti "ofere"ceva, iti trimit tot felul de mesaje spam, chiar si apeluri telefonice, prin care ti se prezinta tot felul de oferte... necerute. Si fara sa-ti ceara acordul pentru trimiterea mesajului sau pentru continuarea discutiei dincolo de un anumit punct.
In absenta unei facturi fiscale, incasarea unei sume de bani de catre un agent economic/comercial mi se pare ca "miroase" a bacsis, indiferent in contul cui ajung banii. Iar blocarea cartelei fara sa fi fost ceruta si fara nici un fel de avertizare mi se pare o fortare a notei, ca sa nu spun abuz.
Oare sa mentionez faptul ca e vorba de firma VODAFONE? Deja am facut-o, nu mai conteaza. Dar sper sa nu se mai repete situatia...

2 comentarii:

  1. Dacă prosta ar durea ,niciodată ea nu s-ar mai repeta...dar aşa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, uneori prostia mai si doare... dupa ce ai facut-o... De regula asta duce la nerepetarea acelei prostii... Asta nu inseamna ca nu poti face si altele...

    RăspundețiȘtergere