Firma Epson(Made in China) - pentru oameni care nu gandesc.

Buna ziua,

Numele meu este Dumitru, am cumparat acum aproximativ 6 luni o imprimanta stylus s22,  am folosito mai putin de 1 luna, dupa care mi s-au terminat 2 cartuse, black si magenta(T1281, T1283), am

hotarat sa cumpar unul original (black), dupa ce am citit pe prospect ca, cartusele functioneaza individual si nu trebuie sa le incarc neaparat pe ambele odata. Eu in fond aveam nevoie de cateva acte, si ma interesa black,
deci am fugit in oras dupa cartus, am alergat cateva ore bune, pe la real, carefour, cateva firmulete mai mici, si nimic, cartuse yoc, firma epson nu exista nicaieri, tineti minte ca locuiesc intr-un oras cu 500.000 locuitori(al doilea pe tara dupa capitala, nu la cucuietii din deal). In aceasta situatie am renuntat, am amanat clientul cu documentele pentru a doua zi, iar a doua zi am reluat cautarile dis de dimineata, intr-un final am ajuns la flanco, aici am gasit cartusul de aur, costa 60 lei, cam mult mi s-a parut, tinand cont ca sunt oameni in tara asta care muncesc 2 zile pt suma aceasta, dar cum aveam nevoie de acest cartus, am .scos banii, am inchis ochii si l-am luat. Apoi am fugit repede la birou sa scot documentele. Dupa ce am instalat cartusul, am fost anuntat ca pentru a folosi imprimanta tre' sa mai incarc si cartusul magenta T1283, ca fara el incarcat nu va  functiona. La nevoia care o aveam am zis ca nu mai stau pe ganduri, si am fugit la flanco si dupa cealalta culoare, aceasta era mai ieftina, doar 50 lei, eram fericit, decartasem 110 lei pe 2 cartuse pe care scria made in china, am ajuns iar la birou cu celalat cartus si am zis ca acum m-am scos, 2-3 luni nu mai bag bani in imprimanta, celelalte 2 cartuse T1282 si T1284 imi indicau ca sunt mai mult de jumatate, insa surpriza avea sa fie mare, dupa ce am instalat si cartusul T1283, am incercat sa scot 2 foi si nimic, foile imi ieseau albe, ma uit pe monitor si surpriza, cele 2 cartuse care erau pe jumatate, acum se evaporasera, si trebuiau inlocuite si ele, probabil se uscasera, mai costau si ele inca 50 lei fiecare, deci inca 100 lei, m-au luat dracii instantaneu, primul lucru care am vrut sa-l fac a fost sa arunc imprimanta pe geam cu totul, dar m-am gandit ca sunt masini jos si nu fac decat sa mai scot niste bani din buzunar pentru reparatia lor, am injurat vro jumatate de ora totusi, dupa care am zis ca ajunge, imi creste tensiunea si imi cheltui banii munciti cu greu cu niste nemernici ca voi, care reprezentati o firma de cacat. Cica e japoneza, dar scrie made in china, am sa va argumentez si care este vina voastra: scrieti la specificatii IN LIMBA ROMANA CLAR: ca imprimanta functioneaza si individual, cu fiecare cartus separat, NU TREBUIE SA LE AI PE TOATE PLINE CA SA O FOLOSESTI, ceia ce nu rezulta din experienta mea, IMPRIMANTA NU FUNCTIONEAZA DECAT CU TOATE CARTUSELE PLINE, IAR DACA NU FOLOSESTI 2-3 LUNI O CULOARE ACEASTA SE USUCA, SI NU MAI ESTE RECUNOSCUT, CARTUSUL ARATAND CA ESTE GOL. Ma gandeam sa va chem in instanta pentru bazaconiile care le scrieti pe net si in manualul de utilizare, dar timpul e scump, avocatii la fel, incerc sa ma abtin, insa am sa va fac reclama pe net, ca sa stie lumea ce de cacat sunteti. vizavi de titlu:'epson-pentru oameni care nu gandesc' cred ca vi se potriveste, nici eu nu am gandit, ca daca gandeam mai puneam 300 lei si luam ceva calitativ, o imprimanta hp spre exemplu, pentru care nu plateam mai mult de 18-20 lei pentru reincarcare, iar aici cartusele chiar functionau independent. In final mai precizez ca documentele le-am pus pe un stick si am mers la un centru de printare unde le-am scos, m-au costat doar 4 lei, foarte ieftin in comparatie cu cele 2 zile pierdute pentru cautarea cartusului minune, cat si 110 lei dati pe 2 cartuse, care le voi arunca la gunoi impreuna cu tot cu imprimanta voastra de rahat. EPSON(MADE IN CHINA) - PENTRU OAMENI CARE NU GANDESC.

Cu totala indignare va saluta un client care nu va mai folosi in viata lui produsele epson, reclama ce vo fac este gratis.


(mail trimis la  http://www.epson.ro/Contact-Us )

Pentru oameni care nu gandesc.

4 comentarii:

  1. Ma alaturi indignarii dvs. cu toata revolta mea. Asa am patit si eu. Si eu am jurat ca nu am sa mai cumpar niciodata un produs Epson. La supararea mea s-a alaturat si cotoiul care a facut pipi pe ea.
    Cu intelegere maxima,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumitru, n-ai gândit atunci şi nu gândeşti nici acum. :) La fel ca Odorica, această doamnă universală, a toate consumatoare şi cunoscătoare. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut mai multe imprimante cu cerneala diversi producatori. Si pot sa iti confirm ca daca nu le folosesti o luna, mai ales vara patesti asa. Asa ca preventiv scot o foaie de test ( cea mica cu liniute-nu e mare consumatoare de cerneala - la 4 zile o data )

    RăspundețiȘtergere