Bancuri

Bancuri
 

 
Un francez este intrebat:
- Ce va place mai mult - vinul sau femeile?
Acela raspunde:
-Depinde de data fabricarii!
 
Discutie intre un barbat si o femeie:
- Unde este zaharul?
- Da' chiar nu vezi?!?? Zaharul e in borcanul de cafea, pe care scrie „Sare”. Dar momentan e gol!
 
 
Un studiu recent al cercetătorilor români arată că 100% din accidentele de circulaţie sunt din vina femeilor:
- 55% când sunt la volan;
- 45% când se plimbă pe stradă îmbrăcate provocator.
 

Un preot o intreaba pe o prostituata:
- Mama ta stie ce faci?
-Sper ca nu. Asta este de fapt zona ei.
 
 
-Taticule,de ce Mos Craciun e barbat si nu femeie?
-Unde ai vazut tu femeie sa poarte aceleasi haine in fiecare an?
 
 
Când să ies din parcare, la supermarket, am zgâriat mașina din dreapta. Am dat să plec, dar soția m-a oprit: „Cum, pleci așa, fără să-i lași omului un număr de contact?”. Am coborât oftând și i-am pus o carte de vizită sub ștergător. A fost prima dată când mi s-a părut util că nu arunc cărțile de vizită pe care le primesc.
 
- Ţi-ai luat aparat foto ?
- Daaa, noroc cu promoţia la păcate
- Păi cum ? ..de unde ?
- Păi am mers la biserică, mi-am mărturisit păcatele, iar preotul a zis..îţi dau un CANON, zic OK…să fie măcar de 16 megapixeli cu zoom de 8
 
Cel mai eficient. Regim cu peste
Dimineata : crap de foame
La pranz: stiu-ca n-am
Seara: somn de voie
  
Daca mai continui sa mergi in fiecare seara la poker, am sa-mi gasesc un amant!
-Numai sa nu fie unul din partenerii mei de joc! Sau mai bine ia-l pe Popescu…asta ma omoara cu norocul lui!!
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu