Bancuri.....



STAPAN PE SITUATIE...Intru in casa astazi si o gasesc pe sotia mea pe canapea, alaturi de amanta
mea...
- Ce se intampla aici?
- Tu sa-mi spui!!! zice nevasta-mea...
- Ce sa-ti spun, vad ca stai pe canapea, cu o necunoscuta. Atat!
- O necunoscuta, haa?, striga amanta mea, eu nu sunt nici o necunoscuta,
facem amor de sase luni!
Atunci m-am uitat la sotia mea si am intrebat-o:
- Este adevarat???


CEL MAI TARE DIN PARCARE...
Un moldovean isi parcheaza Dacia. Vine altul si i-o loveste...
Moldoveanul:
- Vaaai di mini șâ di mini! Ci-ai facut cu dașioara me'? Cu aiasta-mi ducem copchii la scoala sâ-mi castigam pânea! Da' di ci a me-i strâcata si a ta nu?
- Pai, a mea ii Audi!
-Audi, audi,mai... da’ di ci nu vedi?

SUZETA DIN ZIUA DE AZI...
Un homosexual se îndrăgosteşte de o femeie. Se căsătoresc ei şi ea aşteaptă un copil. În sfârşit naşte ea copilul, soţul o vizitează în spital şi vrea să îşi vadă copilul. În salon se află mulţi copii care plâng şi zbiară iar unul e foarte liniştit şi zâmbeşte. Acesta e copilul lui. Îngrijorat, întreabă sora ce poate să însemne asta, dacă e grav. Sora îl linişteşte:
- Faptul că acest copilaş e aşa de liniştit şi echilibrat este foarte normal. Aşteptaţi însă un moment, numai să-i scot suzeta din curuleţ...

DIN PARLALAMENT...
Un parlamentar îşi ia copilul la o şedinţă. Aici, ca la şedinţă: mai vorbeşte, mai bea un pahar de apă... La sfârşit, îl întreabă pe ăsta mic cum i s-a părut.
- Ce să zic, tăticule? După cât rahat ai mâncat, ai băut prea puţină apă...

NOROC CU SAFTA...
Masă de hram la mănăstire. Călugăriţele se cinstesc cu sărmăluţe, cu prăjituri, cu vin... La un moment dat, maica Safta, care consumase mai multe pahare de vin, se ridică de pe scaun, ridică paharul şi spune:
- Hai noroc şi ce m-aş f**e!
Maica stareţă e foarte indignată:
- Vai, maică Safta, dar noi suntem călugăriţe, nu se cuvine să vorbim aşa!
Mai mănâncă ele o sarma, mai beau o ţuiculiţă, iar se ridică maica Safta:
- Hai noroc şi ce m-aş f**e!
Stareţa se supără foarte tare:
- Safta, noi suntem fete decente, în slujba Domnului, nu se cuvine să ne gândim la aşa ceva!
Îşi văd liniştite de masă... după ceva timp se ridică maica stareţă cu paharul şi spune:
- Hai noroc şi ce-a zis Safta!

ANUNT OFICIAL ...Pentru a veni in intimpinarea dorintelor angajatilor, luna aceasta vom da salariile marite, dupa cum urmeaza :
Fluturasii vor fi tipariti pe format A4, cu litere bold, font 36.
Va dorim numai bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu