Tentative de barbati..tentative de femei!

Site-urile de socializare se pare ca duduie de astfel de exemplare,  de "tentative" de barbati, nici nu deschizi bine contul si hop pe tine!!! Evident ca toti cautam ceva,( eu am scris foarte clar de ce sunt pe site-urile unde mai am cont),  ca, nah!! recunosc...  intr-o buna zi mi-a trecut si mie prin cap sa caut ceva, mi se cam urase cu singuratatea si ce mi-am zis, ... sa incerc la un site de matrimoniale..ca deh!! poate intalnesc si eu eroul din poveste, cand el o cucereste si traiesc fericiti pana la adanci batrinete!)))
           Hehehe!!!..Ce sa vezi?cred ca si site-urile astea dau in fata profile noi, freche cu alte cuvinte.. si inca din prima zi mi s-a umplut casuta de mesaje, care mai de care!mai sa fie mi-am zis...aici e de mine! si cand colo ce sa vezi? vanatoare curata de placeri ieftine si de prost gust! invitatii la web,"frecat" si alte chestii de genu'...daca ii spui ca nu te intereseaza asa ceva, incearca sa te convinga, pai stai sa-ti spun despre ce este vorba.., unul mai zilele trecute, nu era sigur daca este femeie sau barbat... dar imi scria ca vrea sa-mi ofere sex oral...pai, frate! asa rau  ai ajuns? numai de asa ceva mai esti bun? si mai vii si sa te lauzi pe site?rusinica, rusinica!
      Pai, dragule, eu m-as bucura de un dialog elegant cu tine, sunt convinsa ca majoritatea nu-si pun poza reala pe site, dar macar incearca mon cher, sa fii tu , nu-ti dori mai mult decat poti, mai mult decat ai, daca nu poti duce!Fiecare sac isi are peticul, cu toate ca suntem unici in felul nostru, avem insa cererile noastre, posibilitatile noastre, calitatile si defectele, urasc oamenii care cauta tipare, care sunt suspiciosi, dispretuitori, cand esti asa, nu poti sa atragi de partea ta binele.Te crezi sclipitor  si gandesti poate ca de la tine"s-a taiat lumea" ei, bine, iti dau o veste proasta, lumea asta e plina de"tentative" ca tine...si  cand spun asta evident ca nu ma refer numai la barbati, sunt si femei pline de caldura si disponibilitate care starnesc (si uneori chiar le cad in capcana barbatii  mai slabi de inger). Dar, ce sa mai continui, e clar ca e foarte adevarat ce spune cineva cum ca: 
"Oamenii se împart în două categorii: unii caută toată viaţa şi nu găsesc, alţii găsesc şi nu sunt mulţumiţi." 
       Asa o fi?? astept pareri... le voi citi  intr-o proxima emisiune la RADIO PAPUCEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu