:))))





Subject:  Tot rabinu e mai distept !!!!

Un om s-a intrebat daca e pacat sa faca sex in ziua Domnului, deoarece
nu era sigur daca sexul este o munca sau o joaca.
Asa ca s-a dus mai intai si a intrebat un calugar asupra problemei in cauza.
Calugarul i-a raspuns dupa ce a citit in Biblie:

- "Fiul meu, dupa indelungate cercetari asupra Cartii Sfinte sunt in
masura sa-ti zic ca sexul este o munca, asadar este pacat sa-l faci in
ziua Domnului".

Neincrezator, si gandind "ce stie un calugar despre sex?", omul s-a
dus apoi la un preot cu experienta si casatorit.

A primit insa acelasi raspuns: sexul este o munca si este pacat sa-l
faci de ziua Domnului.

Pentru a se lamuri definitiv barbatul s-a gandit sa se duca si la
rabin, sa-l chestioneze asupra sexului in ziua de Sabat.

Rabinul a cugetat un pic si i-a raspuns:

- "Dragul meu, cu siguranta sexul este un joc si poti sa-l faci
linistit asadar in ziua de Sabat, ca nu e un pacat."

Curios, omul nostru l-a intrebat:

- "Cum poti fi asa de sigur, cand toti ceilalti pe care i-am intrebat
mi-au spus ca sexul este o munca?"

Zambind, rabinul i-a raspuns:

- "Daca sexul ar fi fost o munca, nevasta-mea ar fi pus-o pe menajera
sa-l faca."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu