Banc.....:)))



Ion si Vasile. 
- Ce mai faci Ioane? 
- Supărat, băi Vasile. 
- De ce, mă Ioane, că de-abia te-ai întors din concediu? 
- Păi, uite, măi Vasile, am fost în Turcia la all inclusive, excepţional: mănânci cât vrei, bei cât vrei, cu bar la piscină, cu spa, ce să mai zic, lux. 
- Şi-atunci? 
- Da' să vezi ce fază păţesc: mă duc într-o dimineaţa la micul dejun, Maria mea rămâne în cameră. Mă întorc foarte repede, ia-o pe Maria de unde nu-i. O caut peste tot, mă panichez, mă duc la recepţie şi aflu că e în cameră la Antonio Banderas. Mă duc acolo, bat la uşa , deschide Antonio. Antonio, bărbat bine: inalt, frumos, brunet, ochi negrii, fără pic de burtă, plin de muşchi, 
- Aşa, şi? 
- Când colo, iese şi Maria mea dezbrăcată din baie! Cu ţâţele, vai mama ei, cu curu' lăsat, cu cearcane ..... Bă, te rog să mă crezi, aşa ruşine mi-a fost de omul ăla...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu