Bancuri scurte .....:))))


Bancuri scurte......:)))


Ştiţi ce parte a corpului se suge cel mai des?
Burta!
Aia la care v-ați gândit voi e pe locul doi.
=== 
 
- Ieri am agățat o negresă! Superbă! Picioare splendide, corpul - un miracol! Faţa - un vis!
- Şi?
- Păi... Am mers la mine acasă, au băut şampanie, am dansat, ne-am sărutat ...
- Şi?
- Am dezbrăcat-o încet apoi am stins lumina...
- Şi apoi?
- Apoi n-am mai găsit-o!
===

Ai observat că toţi cei care conduc mai încet decât tine sunt nişte idioţi iremediabili şi toţi cei care conduc mai repede sunt complet nebuni?
===
 
Sexul are doar 68 de poziţii.
69 se folosește exclusiv pentru a curăţa instrumentele.
===
 
Am îmbătrînit fraților...
Sunetele pe care le făceam înainte în timpul sexului, le fac acum când mă dau jos din pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu