Glume super tari

Domnisoara,
va privesc si nu am cuvinte…
-Dar bani ai?


Alcoolul ucide celulele nervoase. Raman doar cele linistite...


Dacă simţi că soarta îţi pregăteşte un şut în fund, nu încerca să
te întorci, lovitura este mult mai dureroasă!


O tipă cu o maşină trăznet într-un service auto. Mecanicul întreabă:
- Ce s-a intamplat?
- Merge aiurea si se opreşte motorul.
Mecanicul deschide capota si găseşte un biletel: "Este o proastă,
nu ştie să conducă, iar eu n-am de gând să plătesc. Soţul" .
Mecanicul închide capota:
- Ne pare rău, dar nu vă putem ajuta, mergeti la un alt service.
Tipa furioasă:
- La mama dracului, sunteti al şaptelea service care mă refuză.


Un tip cu doua gagici la o terasa, apare chelnerul si intreaba:
-Cu ce va servim?
-O bere, la tap...
-Si la caprele astea?...


La Radio Erevan , un ascultator intreaba:
- Ce este un "titlu onorific"?
Radio Erevan raspunde:
- Titlu onorific este atunci cand sotia spune: "Sotul meu este capul
familiei".


La Radio Erevan , un ascultator intreaba:
- Cand a folosit Lenin pentru prima data celebra expresie: "Invatati!
Invatati! Invatati!"
Radio Erevan raspunde:
- Cand a vazut carnetul de note al lui Stalin...


Planurile care nu corespund posibilitatilor tale financiare, intelectuale
şi fizice, se numesc vise.


Daca ajuti pe cineva, ai sa vezi ca isi va aminti de tine si data viitoare.
Cand are nevoie de ajutor...


Fluierul piciorului este un dispozitiv de găsire a mobilei pe întuneric.

Conduce atât de rău încât GPS-ul i-a zis: "in 50 de metri trage pe
dreapta că eu cobor"


Mă bucur că zăpada e atât de mare, că abia nu vede poliţia că nu
am cauciucuri de iarnă !



Ea: Iubitule, sunt gravida. Ce ai vrea sa fie?  

El: Banc


Politistul catre sofer:
- Va rog, sa coborati din masina!
- Sunt prea beat, urca tu!


Maria il toooot asteapta ingrijorata pe Ion. In sfarsit, acesta apare in
zori.
Ea: poti sa-mi spui pentru ce vii la ora asta?
El: pentru micul dejun!


Mistreţul furios îşi cumpără o bicicletă şi se dă cu ea prin pădure.
Iepuraşul, fugind pe lângă el, îi tot strigă:
- O să cazi! O să cazi!
Mistreţul, nervos:
- N-o să cad! N-o să cad!
Până la urmă cade într-o groapă. Iepuraşul, vesel:
- Vezi, ţi-am zis eu c-o să cazi!
Mistreţul îi răspunde răutăcios:
- Parchez unde vreau, da!?


Cred că autostopiştii sunt cei mai prietenoşi oameni.
Am trecut pe lângă vreo zece în ultima oră şi toţi mi-au făcut cu
mâna.


Doi amici:
- Am auzit că te-ai însurat, de ce?
- Nu mai voiam să umblu pe la alte femei.
- Şi acum?
- Acum vreau!



- Ce ti-a zis nevasta cand te-ai intors tarziu de la chef?
- Nimic, oricum trebuia sa-mi scot dintii din fata...



- Romania este tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta.




Citat dintr-o scrisorica primita de la finante:
...."Suntem nevoiti sa va returnam declaratia fiscala cu rugamintea
sa o revedeti si sa faceti corecturile necesare, deoarece nu putem accepta
raspunsul dvs. de la rubrica PERSOANE AFLATE IN INTRETINERE unde ati trecut
: Guvernul, Parlamentul,
functionarii administratiei locale, judetene si de stat precum si cateva
milioane de tigani".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu