Refuz!... Refuz!!... Refuz!!!...

Azi am mers pentru ultima oara (in cadrul campaniei acestea de vaccinare) la liceul unde trebuia sa-i intep pe elevii din clasele a noua si a zecea. Din 510 elevi inscrisi am vaccinat 230... Poate nici atata... Dar... sa zicem ca sunt...
Restul? Fie au refuzat (in masa, caci sunt clase unde am vaccinat extrem de putini, de pilda 2 intr-o clasa si 6 intr-alta), fie nici macar n-au binevoit sa vina la cabinet. E drept ca unii practic au legat scoala de gard, abandonand-o acolo, dar pe acestia consider ca ii pot numara pe degete.
Azi ramasese o singura clasa din care inca nu vazusem nici unul la cabinet. Ramasesera pe azi caci saptamana trecuta avusesera practica si veneau dupa amiaza la scoala. Asa ca am preferat sa-i astept la babinet azi dimineata. Zis si facut... Am ajuns la cabinet... Si am asteptat... Mult si bine... Pana pe la 11 si jumatate... Cand au venit vreo 5... O eleva a refuzat... Asadar am vaccinat abia vreo 4... Doar 4 dupa cateva ore de asteptare... Ore in care am incercat sa fac "bilantul"... Rezultatul? Din 510 elevi "pe tabele" si 500 de doze de vaccin primite, doar 230 de intepaturi cu folos. Si asa am batut toate recordurile de nesimtire. Din partea elevilor cu pricina. Profesorii nu au nici o vina. Poate doar un oarecare deficit de comunicare cu elevii si parintii acestora. Poate ca e prea greu sa spargi zidul teribilismului, incapatanarii si nesimtirii tinerilor de azi. Nu generalizez, sunt si adolescenti de treaba. Dar nu pot sa aduc cu forta elevii la cabinet si sa le impun ceva ce prostia lor nu poate asimila ca si convingere de viata si bun simt.
Prefer sa nu mai vorbesc in continuare despre acest subiect si sa-l inchid. Vom vedea daca subiectul merita sa fie inchis sau sa fie discutat in continuare. Vom trai si vom vedea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu