Bancuri....

Fidelitatea te ajuta sa mori linistit. Infidelitatea te ajuta sa traiesti linistit.
 
Un trib de canibali a prins un american, un neamtz si un rus. I-au mancat pe toti. Erau flamanzi si n-aveau timp de bancuri.
***
 
Noile prescurtari:
PLM = plecat la magazin
FMM = frate, mersi mult
STF = să-ţi traiasca familia...
***
 
- Salut, bine că te-am întîlnit! Poţi să-mi împrumuţi 100.000 de lei?
- Îmi pare rău, dar n-am bani la mine!
- Dar acasă?
- Acasă, toţi sunt bine, sănătoşi. Mulţumesc!
***
 
Bulă se însoară şi după ceva timp, se întîlneşte cu vechii lui prieteni, care îl întreabă:
- Băi, Bulă, cum e nevastă-ta?
- Cum să fie, este marfă, doar că este cam somnoroasă. De cîte ori ieşim pe stradă, când vede un bărbat bine, ea mereu spune: "Mamă, ce m-aş culca cu ăsta!"
***
 
- Nevastă, ma banuiesti degeaba. Nu fac altceva decat sa ajut o prietena, intr-o perioada dificila pentru ea.
- Dar ce anume a patit?
- A intrat in calduri...
***
 
Dacă aveţi de gând să mergeţi la cazinou, îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi. S-ar putea să vă întoarceţi acasă numai în ei!
***
 
Bineinteles ca ajutorul psihologului este intotdeauna binevenit... Dar sa injuri este mult mai ieftin.
***
 
S-a ajuns la concluzia ca expresia: "Toti barbatii sunt la fel" a fost inventata de o chinezoaica care si-a pierdut barbatul in multime.
***
 
- Ce-ti place mai mult: apa plata sau cea carbogazoasa?
- Nu conteaza, de pruna sa fie...***
 
- Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa nevasta-mea la mine. Sunt profund dezamagita!
- Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund. Tu nu-mi poti satisface toate fanteziile mele erotice, esti constienta de asta, nu?
- Stii ceva? Asta e numai vina ta! Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi dispus sa platesti pentru asta!
***
 
In spital:
- Doctore, mutati-l, va rog, pe vecinul meu in alta camera, ca se crede motocicleta.
- Va deranjeaza zgomotul pe care il face?
- Nu, gazele scoase pe teava de esapament.
***
 
 
Incidente la ultimul meci al Rapidului: jucatorii s-au batut care sa ia moneda aruncata de arbitru!
***
 
Un politist vede un betiv cazut intr-un sant:
- Domnule, zice politistul, nu puteai sa bei si tu doar cat sa te simti bine?
- Eu as fi vrut – zice, cu regret, betivul - dar n-am avut atatia bani.
***
 
A venit primăvara! A început să curgă… apa - în râuri…, nasul - la copii…, saliva - la bărbati...
***
 
  
Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi, mă duc şi vin regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…
***
 
In tramvai:
- Domnule, va rog, pot sa iau loc? Sunt insarcinata.
- Poftiti, felicitari!... Şi cand s-a intamplat fericitul eveniment?
- Acum cinci minute, dar inca imi tremura picioarele!
***
 
Cei trei purcelusi Nif-Nif, Naf-Naf și Nuf-Nuf se jucau veseli, zburdau, cântau… Brusc, se deschide ușa și în cameră, intră lupul. Toți au încremenit.
Lupul: – Salam Aleikum.
Toți au răsuflat ușurați:
- Slavă Domnului, e musulman!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu