O saptamana cu senin in suflet!

O dimineata cu soare,o dimineata cu soare si in sufletul meu,pentru ca daca zilele trecute am simtit ca ma aflu intr-un paradis cu urzici,ei bine azi m-am trezit cu sentimentul ca toata lumea e a mea!
Mi s-a confirmat pentru a nu stiu cata oara ca dupa suparare intodeauna vine bucurie asa cum dupa ploaie soarele straluceste parca cu mai multa forta...
Camelia,prietena mea din Italia m-a surprins din nou,ca asa este ea,imi face surprize de fiecare data,va spuneam ca este inger pe pamant,sambata era ziua mea si ce credeti? de dimineata a sunat telefonul sa  ma anunte ca mi-a luat bilete dus intors Otopeni-Bucuresti  - Marconi-Bologna....
Voi fi a Imolei vreme de o luna,astfel incat si voi veti avea parte  de imagini superbe din centrul istoric al Bolognei,care este absolut minunat,arhitectii apreciaza foarte mult acest oras si pe buna dreptate,este minunat,parca ma simt teleportata in timp.
Nici centrul vechi al Imolei nu este mai prejos,stradutele inguste din centru vechi ma duc cu gandul la filmele cu Sofia Loren si Marcello Mastroiani,iar parcul  de langa pista Ferrari este absolut mirific,specii diferite de copaci,rezervatia de pasari plasata intr-un loc absolut minunat te incarca pozitiv,te imbie sa revii,sa n-o ocolesti.
O imagine cu intrarea in centrul vechi al Bolognei,zilele ce vor urma o sa atasez poze cu tot ce merita vazut, promit sa nu ma zgarcesc..
Sa aveti o saptamana cu mult senin in suflet....a mea asa a inceput!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu