:: Allez, olla, ole

Titlu: Allez, olla, ole
Autor:: anelises
Poza:
Articol: Aseara am stat pana la final la eurovision cu Tudor pe mess si comentam fiecare participant in parte.Cand am vazut ca intra din nou spaniolii am zis..nuuu stai asa, ce fac astia? nu-i corect! e blat sigur! apoi inca o faza aiurea mi s-a parut atunci cand au aratat din toate tarile iar ai nostri..cam putini si cam aiurea, daca a tinnut 2 secunde la noi.
Mi-au placut mult cei din Franta, ei da! este foarte antrenanta piesa iar coregrafia foarte amuzanta.
Am scris si la alex pe blog, mi-a placut piesa tipei din germania, m-am amuzat teribil cand am vazut cum a reactionat, zici ca era drogata! tudor ii dadea varsta de 18 ani, eu eram mai sceptica asta pana cand am auzit-o vorbind! atunci am zis :da! clar are 18! "to the be the best" asa vorbea.
http://www.anelises.blogspot.com/

Visitor Ip: 188.27.192.212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu