:: Horoscop !

Titlu: Horoscop !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Dumnezeul sa-i ierte pe marele actor Jean Constantin(preferatul meu)! Nu am mai scris, pentru ca la fiecare internare a dinsului in spital, am scris cite un articol despre dragostea cu care era inconjurat la spectacole in toata tara. Modestia lui, cind cu respect umilitor se inclina pina la pamint in fata publicului(citat A. Arsinel).
Sa reiau aceste articole, ar insemna sa abuzez de rabdarea dvs.


De ce nu cred in horoscop? Pentru ca acum l2-l3 ani, eram de buna voie la un club al "Oamenilor singuri", acolo m-am apropiat de o ziarista(erau multi ziaristi) si intr-una din zile, avind un ziar in fata am vrut cu tot dinadinsul sa citesc ce scrie la horoscopul meu PESTI si dinsa imi lua mereu ziarul din fata si spunea ca nu are rost sa-l citesc. Eu naravasa din fire luam ziarul si nu voiam sa ma las de loc. Asa ca mi-a spus ca nu este valabil, dar eu neintelegind (mai bobleata) despre ce este vorba, ziceam ca sa citesc macar un pic. Atunci vazind ca nu ma poate face sa renunt, mi-a spus adevarul. Adevarul era ca din "criza de timp", luau din urma Horoscopul, si-l puneau in ziua respectiva. Mi-a spus ca, cum mi-am inchipuit eu, pe care ma considera mai isteata, ca ziaristii astrologi pierd vremea cu cautatul astrelor? Totul este mutat de colo colo, din ziarele mai vechi in cele noi. Cine tine minte ce s-a scris acum o luna, doua daca ei le ruleaza mereu. Si mai ales ca sint diferite si chiar diametral opuse, de la ziar la ziar, de la o televiziune la alta. E de bine. Dar nu neg poate sint si emisiuni sau ziare cu astrologi care fac intr-adevar calculele? De aceea eu nu cred in Horoscop. Acesta este adevarul adevarat, dar va rog, sa tineti totul secret. Ramine secretul nostru.Nu vreau sa imi pierd vremea inutil cu cei care, nu au inspiratie permanenta.
Eu cred numai in zodiacul chinezesc vechi de mii de ani care, se refera la toata perioada evolutiei unui om incepind cu copilaria, maturitatea, etc. Este cel mai complet, nu este copiat din urma, este valabil oricind si peste mii de ani.Verificati, va rog. Dace vreti am sa va dau exemple. Exemplul meu zodia PESTI, zodia mea.

Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu