O floare iese din pieptul meu daruindu-mi inimi



Am citit in stravechile rune….

Am citit…

De fiecare data cand plansul mainile in gat ti le pune

Respiratia ta se sugruma  de ochii

Ce cauta

De un mov pal rochii.

Le vezi? Dansul nocturn al corzilor vocale incepe!

Sangele tau prin artere se petrece.

Carena pieptului tau trosneste!

Trosneste! Trosneste in lumina!

Canta! Canta printr-o privire senina.

Si adormi. Si te trezesti.  Si esti treaz in vis.

Iarasi adormi. Niciodata nu esti treaz in paradis.

Nopti si zile si acelasi vis…

Acelasi vis de buzele pietrelor zis.

Intelegi? Deseneaza!

Canti? Danseaza!

Inteapa-te in stele.

Sulfa-le din palmele mele.

Uite-ti linia vietii. O vezi? E albastra.

Parca ar fi o fecioara.

E senina! O floare sangerand din glastra.

Te cauta.

Iti imbraca in ceara picioarele obosite.

Te iubeste.

Aduna pentru tine inimi ponosote.

Ale tale sunt toate!

Bucura-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu