:: Despre alte bloguri

Titlu: Despre alte bloguri
Autor:: Razvan
Articol: De cand am intrat in lumea blogurilor, inevitabil am inceput sa intalnesc si specimenele. Ca sa nu ma ascund dupa deget, zic din start: ca toti ceilalti, las commenturi pe alte bloguri, pentru a ma face prezent in blogosfera si pentru a-mi creste nr de vizitatori. Si pentru asta sunt nevoit sa tzopai din blog in blog [...]

Mai multe pe http://deceneu789.wordpress.com/2010/05/18/despre-alte-bloguri/
--
Visitor Ip: 79.116.178.228

2 comentarii:

  1. O ciozvarta de articol. :))))
    Restul evident trebuie citit pe blogul tau. Mie personal mi s-a cam acrit de smecherii din astea. Mi se pare corect sa citesc un articol intreg acolo unde este el anuntat recte aici, nu raspandit scuzata-mi fie expresia neaosa dar elocventa, ca pisatul boului, in cele patru vanturi. Din pacate ceea ce faci tu aici este taman ce incerci sa infierezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident domnul Dan, evident :))

    RăspundețiȘtergere