:: Romania si fascismul(articol de lustragerie)

Titlu: Romania si fascismul(articol de lustragerie)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto: Luptatori greci.
M-a marcat faptul ca conducatorii tarii noastre nu au fost invitati la parada de la Moscova. Numai regele Mihai 1.
Nu e vorba ca Basescu, e urit cu draci si vesnic rosu la fata ca un gogosar de la whiski dar era alesul nostru era de-al nostru si ne mindream cu el si asa. Putea sa fie beat turta ca Ieltin in diferite rinduri. Ne reprezenta tara doar. Daca noi l-am vazut frumos si destept? Ce daca este invers? Dar sa revenim la oile noastre. Vreau sa vad de unde ne vine noua pira, ca Romania este tara fascista? Ca vad in toata istoria noastra ca sintem cei mai nu zic prost, mai blind popor.Aici au incaput toti cei fara de tara(acum fug toti in 4 vinturi), de-a lungul timpului.Si acum numele de tara fascista este ca la vorba aceea " i s-a dus vestea de mare bandit si el e un amarit de gainar".
Tot asa si cu noi.Dar am fost impresionata si emotionata de reactia pensionarilor. Cum se zice apele adinci, sint cele mai periculoase.
Am vazut bloguri fasciste mexicane, braziliene, columbiene, germane si spaniole.Acestea imi vin acum in minte, dar sint si in Asia. Acolo da fascism, la noi gainarie curata. Adevarate lupte de strada am vazut pe videoclipurile lor, sustinute mereu nu asa cind a ajuns cutitul de a taiat si osul. Mereu. Acolo tremura conducatorii de frica lor. Sa stiti ca in America Latina este locul in care politica este tinuta la foc continuu.
Ce fascism in Romania cred ca rid si ei de noi cit sintem de prosti, ca un marinar beat si afemeiat face exercitii culcat-sculat fata de un intreg popor ca si cu matelotii de pe un vas comercial(nu militar). Acum ma voi documenta cu cartile pe care le iau de la posta despre originile fascismului si vreau sa fie ca un serial lung si sa vad cum am ajuns noi si de cind socotita tara fascista. Ca daca e vorba numai de la asocierea noastra cu nemtii, de la al 2-lea razboi mondial nu este bine. Ca alta caracteristica de la nemti, nu am putut lua decit fascista?
De ce nu se spune ca sintem harnici si seriosi ca ei. Ca se poate fixa ceasul dupa noi?Dar sa nu uit asa fascisti sintem, ca nu-em ales si la nivel mic si la nivel mare pe tigani drept far luminos.
Ce mai fascisti piriti sintem noi !Azi iau cartile de la posta si incep sa ma documentez si caut sa concep articole pe acesta tema.
Dar trebuiau luate lucrurile in serios ca totusi era o mindrie sa fie si tara noastra invitata la Moscova caci, si soldatii romani au dat singe in razboi nu braga sau whischi. Si 7oo.ooo de mii de morti nu e nimic.Si 1.mil de mutilati si mari mutilati. Eu i-am cunoscut si ei ai crezut in ce au facut pe front. Si au mers pina unde i-a lasat rusii sa mearga pina in Muntii Tatra. Ei plingeau cu lacrimi adevarate nu de crocodil, ca tara noastra a terminat razboiul ca tara invinsa. Ei voiau ca tara sa fie invingatoare. Dar si acum dupa 65 de ani am fost aruncati, la lada de gunoi a istoriei ca fascisti. E prea de tot si vreau sa vad si eu cum propaganda sovietica ne-a umilit iar. Tara noastra e fascista cum sint eu Papa de la Roma. Daca era fascista nu-i lasam pe guvernanti sa ne ia si pielea de pe noi.Mi-au tisnit lacrimi din ochi cind i-am vazut pe batrinii nostrii strigindu-si deznadeajdea, batrini, bolnavi, slabi numai oase, nebarbieriti si fara dinti.O placa dentara costa 14 mil.lei, ce sa faca ei din pensia de 4,5,6, milioane? Cite pensii sa stringa. Vor avea vre-o data dinti? Vedeti de ce am plins?In ei sa ne fie nadejdea? Dar s-au comportat cu totul si cu totul exceptiional, strigindu-si deznadejdea si pentru mine sint exemplu.Pacat ca nu a impresionat pe, marinarul beat si afemeiat. Acestia sint fascistii tarii? Unde sint pesionarii care se bat pe bilete ieftine la vanghelioane?
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu: