Melc, melc codobelc!


Toţi se înperechează frate! Eu am reuşit să surprind doi melci codobelci, care-şi schimbau balele între ei. Am încercat eu să văd dacă-s bulani, dar nu am reuşit să disting sexul. :)) Cert este că nu aveau nici o jenă. Făceau dragoste de se zguduia pământul frate, şi mai interesant este că o făceau pe unde apucau şi ei. De exemplu ăştia au ajuns să se bălărească pe drum, în calea mea. Aşa că dacă ei nu m-au respectat, nefiindu-le ruşine de mine, nici eu nu m-am jenat să mă holbez la ei, făcându-le o poză. După ce le-am făcut poza le-am transmis: Spor la treabă! şi mi-am văzut de drum. :) Aşa că am început această săptămână sub dominaţia erotismului. Eu vă doresc tuturor, să fiţi înţelepţi, să zâmbiţi cât mai des, şi să fiţi recunoscători şi pentru ceea ce aveţi! Trăiţi-vă viaţa!

3 comentarii:

  1. Mulţumesc !
    Mi-am descreţit FRUNTEA !
    ~
    ...
    ~
    am scris cu majuscule, pentru că ESTE a mea !
    NU a ţării ! Pe "aia" o scriu cu MINUSCULE !
    Sau N-O MAI SCRIU ... deloc !
    Căci : NU MĂ REPREZINTĂ !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu plăcere. Nici pe mine nu mă reprezintă!

    RăspundețiȘtergere
  3. OK !,
    sau,
    mai pe româneşte:
    Chiar mă bucur !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere