Bucati de istorie

Mereu am avut ceva special pentru Ardeal si oamenii de aici. Mi se par mult mai linistiti si mai ingaduitor decat restul lumii din alte parti ale tarii. In copilarie am tot umblat prin tara cand se faceau excursii cu scoala, dar nu tin minte locuri interesante decat vag, si nu am poze...

Daca unii dinre ardelenii pe care ii cunosc eu spun ca Moldova este frumoasa, eu spun ca Ardealul e minunat, fara sa mai pun ca accentul lor imi place la nebunie!!!:P

Orasele au tenta aceea de traditionalism. Simt ca acolo istoria e inca e vie!

Am fost, de curand, la munte (Busteni)si asa, am ajuns si la Brasov...M-am indragostit de orasul asta, incat ajunsesem sa spun ca ma mut aici sau in Sibiu:))

Acum gandesc tot mai serios la Cluj:))

Vom vedea ce o sa fie pe viitor. Lucrurile se vor aseza de la sine!!!

Cateva fotografii cu Brasov si Busteni:












4 comentarii:

  1. Monica,

    Gandul creaza realitatea. De aceea ardelenii sunt ma seriosi. Realitatea lor nu este una usuratica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain!
    Monica nu ai trecut demult pe la mine!
    Vezi că "DIN ARDEAL TE PUP VIRTUAL!"
    Şi ai o surpriză!

    RăspundețiȘtergere
  3. @DAN - poate ca da, poate ca, sa nu generalizam, totusi;))

    @hera mariana - pt ca la mine pe blog, din pacate nu-mi arata actualizarile blogului tau, de ce nu stiu, desi inainte o facea:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi mie mi-au plăcut fotografiile prezentate !
    Aparatul meu s-a stricat, o vreme am făcut ÎN DISPERARE, cu unul de împrumut, însă mai bun decât al meu când era bun !
    Însă, în vara asta...vreau să IES din Bucureşti !
    Zona Horezu de Vâlcea !
    Acolo a fost RAIUL meu de copil !
    S-o fi "ales praful", ca multe altele ... !
    Trebuie însă, neapărat, UN Aparat al meu !!!
    Trebuie "să culeg" ... CEL PUŢIN 5000 de imagini, pentru a surprinde 1% din Bogăţia Turistică Locală !
    DACĂ ... mai e !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere