:: "Istoria fascismului"(art.pt.soc.caritabila)

Titlu: "Istoria fascismului"(art.pt.soc.caritabila)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Razboi de eliberare, razboi civil, lupta de clasa.

Jobbik, un partid neofascist care şi-a propus "eradicarea infracţionalităţii rome", a obţinut peste unul din şase voturi la alegerile parlamentare din Ungaria. Rezultatele alegerilor din ţara vecină au alimentat temerile că Marea Britanie va plăti în cele din urma, pretul pentru intensificarea fascismului din Ungaria.
Mii de romi din Ungaria ar putea emigra în Marea Britanie, după rezultatul bun obţinut de formaţiunea de extremă-dreapta Jobbik la alegerile parlamentare din ţara lor.

Foto Manifestatie Jobbik.

Lupta dintre fascism si antifascism in statele ocupate de armatele Axei in cel de-al doilea razboi mondial, nu putea sa nu aiba un caracter militar.
A capatat un triplu caracter de razboi patriotic, civil si de clasa.
Razboi patriotic pentru eliberarea de ocupantul nazist si guvernul colaborationist.
Razboi civil, Rezistenta a fost un razboi civil.
Rezistenta a fost in fine, un razboi de clasa pentru ca fascismul se identificase cu burghezia bogata si a-l purta insemna a pune in practica tocmai"lupta de clasa ".
Asa cum am promis vreau sa despic firul in 4 mergind adinc in trecutul fascismmului caci, nu sint multumita de ce tara noastra mai poarta stigmatul "tara fascista ". Pe ce se bazeaza aceasta nedreptate? Si umilirea internationala cit v-a mai dura?
Sintem noi fascisti? Daca eram ne mai punea pe noi toti pe butuci, hotii acestia care ne-au condus 20 de ani? Le luam capul din prima. Noi sintem niste molii. Dupa ce ne bat, ne flaminzesc si ne lovesc cu piciorul, venim inapoi la ei, le lingem piciorul, ca un ciine batut.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

6 comentarii:

  1. Titlul ıl gasesc rasuflat pentru faptul ca daca vrei sa scri İSTORİA FASCİZMULUİ tre'sa te duci la radacini...
    Deci FASCİZMUL vine din LATİNA de la cuvıntul FACES care ınseamna "ADMİNİSTRATORİ DE AUTORİTATE GUVERNAMENTALA"
    Dupa aceea ın 20'Musolini şi tot aşa,dar noah sarim peste,

    FASCİZMUL ıl mai putem numi şi Socializm-National", vezi Romania de la lovitura de stat din 89' pına astazi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am pregatit prea bine, pentru acest articol de inceput, pentru ca am vrut sa il scriu repede dupa celalalt pentru Societatea Caritabila.
    Nu prea stiu ce inseamna si cui foloseste si am vrut sa fiu de folos si eu cu ceva.
    Am sa-mi revizuiesc atitudinea. Si daca am sa scriu in continuare despre fascism, poate o sa o fac pe blogurile mele.

    Cu bine

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamnei Odorica !
    ~
    Să ştiţi că ăsta ESTE şi "stilul" meu: AM ÎNCREDERE în Intuiţie !
    Chiar dacă ŞI EU greşesc ... uneori !
    NU sunt SINGUR pe planetă !
    ~
    Pentru :

    "Am să-mi revizuiesc atitudinea."

    eu vă propun SĂ ÎNCEPEŢI chiar cu această afirmaţie a dvs.

    Vă mulţumesc ! papapapa !

    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Cornelius,
    Afirmatia mea ca am " sa-mi revizuiesc atitudinea", s-a referit la a nu mai scrie la plezneala, de mintuiala, la apelul de dimineata, asa cum am facut acest articol, fara sa studiez mai aprofundat ce am avut de spus, in deschiderea unui nou ciclu de articole despre nazism, fascism si mai ales de perioada cind Romania era socotita fascista, sub ocupatia germana(in timpul celui de al 2-lea razboi mondial). La nimic altceva. Dar voi scrie pe alte bloguri, cu parola secreta.
    Cu stima,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  5. Cuvantul cratima merge si cu cratima? :))

    "cit v-a mai dura" :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))
    am ras pe saturate!

    RăspundețiȘtergere