:: Cand iubesc

Titlu: Cand iubesc
Autor:: anelises
Articol: Atunci cand iubesc dau totul din mine, ma las prada lui, il iubesc asa cum nici o femeie nu l-a mai iubit si imi iese atat de bine tocmai pentru ca o fac cu multa daruire, pasiune, dragoste.Atunci cand iubesc sunt doar a lui, cand iubesc nu visez la un altul.Atunci cand iubesc imi iese atat de bine o poezie,eu care sunt un dezastru la scris.Cand iubesc nu mai ascult muzica trista ci una plina de viata si iubire si fericire.Atunci cand iubesc am o sclipire magica in ochi, sunt stelutele mele.
Continuarea pe http://anelises.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 188.27.192.212

14 comentarii:

  1. Nu am inteles, acest articol constituie o reclama pentru publicitate gratuita !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am nevoie de reclama, deci nu se incadreaza aici articolul meu. pacat ca vezi doar atat din tot ce am spus eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. odorica, de ce nu comentezi la mine pe blog? dupa ce citesti tot postul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mi-am permis, dar am scris cu simpatie. Si ce am sters am sa pun pe blog. E un fel de pamflet ca m-am gindit imendiat la mine.

    Cu simpatie,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  6. Anelise,
    Cu tot respectul te intreb de ce nu incetati voi cu practica taratului de cititori de aici si nu postati articole intregi, ci doar ciozvarte de articol? E un megablog in care oamenii isi fac treaba serios, nu o societate caritabila si nici o lustragerie.

    RăspundețiȘtergere
  7. voi tine cont de ceea ce ai spus dan

    RăspundețiȘtergere
  8. Anelise, fii linistita ca eu sint tirita pe bloguri, eu nu citesc bloguri din principiu.Am citit doar articolele puse de citeva persoane, care imi placeau cum scriu.In privinta fragmentului de articol pune-te te rog in locul meu ca cititor, ce am putut intelege? In alta ordine de idei este faptul ca se spune ca, acesta este un megablog serios unde oamenii isi fac treaba. Si eu am apreciat articolele variate ale acestui blog pentru toata lumea, pentru toate gusturile. Dar de aici pina la a spune ca acest blog nu este o lustragerie si nici o societate caritabila dezonoreaza pe cel care scrie aceste cuvinte(mai ales daca este barbat).
    Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ţi-a făcut !
    Sic ! Sic !
    ~
    Şi eu sunt de acord !
    Să se revizuiască, primesc ! Dar SĂ NU SE SCHIMBE NIMIC !
    Ori,
    Să nu se revizuiască, primesc ! Dar SĂ SE SCHIMBE pe ici pe colo ! Şi anume ÎN PUNCTELE ESENŢIALE !
    ~
    Draga mea ANELISE !
    Eu "deja" nu mai citeam ... juma'darticol de al tău !
    NU pentru că nu este bun, sau frumos, sau util !
    Pur şi simplu:
    NU AM TIMP !
    NU AM TIMP !
    NU AM TIMP !
    Sper că ai înţeles ! ... "mesajul" în clar !
    În subliminal ... este la ... dumneavoastră !
    Îmi cer IERTARE că mi-am permis să vă tutuiesc !
    Nu o să se mai întâmple !
    ~
    Cornelius,
    ............
    ............
    Am revenit, fără să fi plecat, însă !
    Eu nu sunt îndreptăţit să verific, să analizez, să corectez, să îndrum, să MULTE ALTELE ... pe un Blog unde mă aflu "la egalitate" cu TOATĂ "lumea", exceptând ADMINISTRATORUL acestuia, care, este şi Proprietarul Ideii de bază a ACESTUI Blog !
    În concluzie, ORICINE scrie cum scrie, NOI ne spunem , sau NU, o părere, sub forma unui comentariu Civilizat.
    Personal REGRET, că eu însumi, mi-am depăşit "atribuţiunile", iată, pentru a doua oară !
    Stimată doamnă anelise !
    Am vizitat Blogul dumneavoastră. Credeţi-mă, când voi avea timp şi atragere, o voi mai face.
    Ceea ce vi se "reproşează" DIN PRIETENIE, este legat de modul CUM doriţi să FIŢI Vizitată !
    Vă rog să mă credeţi !
    Vă recomand să folosiţi ŞOAPTA !
    Nici nu banuiţi CÂT DE ASURZITOARE poate fi !
    ~
    Cu tot respectul pentru Toată Lumea !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  10. @doarAtat, pentru a doua oare, despre ce vorbesti???

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamnei "anelise"
    ... V-am răspuns !
    Şi ÎMI CER Iertare OFICIAL, nu am dorit să creez nimănui vreo CONFUZIE !
    Ştiu doar ATÂT : o jumătate de oră am pierdut cu "închisul" şi "deschisul". M-am blocat, ca de obicei ... din neatenţie !
    ...
    Există "colaborări" care "produc" mici neajunsuri, respectiv : O FEREASTRĂ întreagă de "reclamă". Eu le închid ACESTE ferestre, căci nu îmi sunt utile : oricum nu am bani, sau timp ! Aceste "ferestre" sunt parţial inofensive (EU mă feresc de TOT ce pâlpâie INTERMITENT şi în culori stridente !), pe unele, având "TIMP", am intrat ... şi m-am jucat ! Atât.
    Am observat însă cu periodicitate MARE, că, ori de câte ori eram blocat, aveam DESCHISE la ferestre (merg pe Mozilla Firefox) cel puţin O FEREASTRĂ de Reclamă !
    Dar când "te enervezi", când "eşti iritat ... că nu mai merge NET-ul", dorind să "termini ... ce tocmai LUCREZI", dar eşti BLOCAT (repet), chiar având "experienţă" ... mai UIŢI !
    Pe BARA de Jos, dacă există mai mult de 5-6 ferestre, deja observi mai greu ... O NOUĂ INTRARE, ... asta e ! Îmi cer Iertare !
    ~
    Totuşi CRED că am procedat corect !
    Este bine ... ca între NOI, să NE Semnalizăm chiar şi mărunţişurile, atunci când acestea CREEAZĂ ... discomfort !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamnei "anelise" !
    Vă respect ! Totuşi, propun o mică ANALIZĂ !:
    ~
    "Eu "deja" nu mai citeam ... juma'darticol de al tău !"

    Acest citat ÎMI APARŢINE !
    Luat separat, extras din context, ESTE o MITOCĂNIE ! (pentru care, ... separat, îmi cer Iertare!).
    ~
    după cum ORICINE poate observa ÎNSĂ, comentariul meu de mai sus ( 18 mai 2010, 16:07 ) ESTE compus din două părţi DISTINCTE !
    Prima parte este "pamflet", dar A DOUA "se vrea" la modul serios !
    NIMIC nu este "bătut în cuie", întotdeauna SUNT interferenţe (BUNE de altfel ! Vă rog să NU le evitaţi ! ... ele sunt "sarea şi piperul"...).
    În partea a doua, IAR am "comis" o "glumă", de data asta PRINTRE RÂNDURI !
    Nu am cum s-o exemplific !
    O veţi vedea şi dumneavoastră, când vă veţi "calma" (adică DETAŞA de problemă !)
    Tot aici ... ŞOPTEAM către domnul Antiignorantul.
    ~
    Vă rog doar SĂ NU FIŢI nici supărată, nici îngrijorată ... în ceea ce mă priveşte !!!
    EU sunt "Stan Păţitul", dar, REVENIREA la Normal, presupune CHIAR asta: "să fii normal", adică:
    Să NU UIŢI !:
    --- să zâmbeşti,
    --- să te incrunti,
    --- să "îţi placă",
    --- să "nu îţi placă",
    --- să râzi, să plângi, să glumeşti ... etc. !
    ~
    Toate "lucrurile" ... se manifestă în fel şi fel !
    "O palmă după ceafă", poate fi şi din
    ură,
    tandreţe,
    îngăduinţă,
    necesitate,
    ...
    ~
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  13. Anelise, iti multumesc frumos pentru intelegere. Sper din toata inima sa nu te fi simtit jignita... nu aceasta a fost intentia, ci aceea de a-ncerca sa existe o coerenta a postarilor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Odorica,

    Asa dezonorat cum ma consideri, daca este sa discutam principial, eu consider ca nimeni nu are dreptul sa-si faca pantofii cu blogul acesta, in consecinta nu este o lustragerie si nimeni nu vine aici doar cu scopul de a trage cititori fara sa lase ceva in schimb, deci nici societate filantropica nu e. Ce ti se pare atat de dezonorant?

    Daca ai alta opinie nedezonoranta, dincolo de cea rasista, te rog exprim-o!

    RăspundețiȘtergere