:: Nu-mi vine sa cred

Titlu: Nu-mi vine sa cred
Autor:: Odorica Ion
Poza: gripa-porcina-porci.jpg
Articol: Animalici.ro
Foto: Ghici cine este ?
Nu-mi vine sa cred ca vad la tv. Cretinii de la conducerea tarii spun ca, dupa ce vor reduce salariile cu 25% anul acesta, la anul vor reduce cu 30-70%.
Ce sa mai cred, ca eu cind nu inteleg ceva si mi se pare imposibil de realizat, incep sa rid. Asa fac si acum. Nu sint oare constienti de ceea ce spun ?
Pentru ce ne pregatesc? Pentru genocid cu adevarat? Ce ne trebuie noua in fruntea tarii, acesti dobitoci care nu stiu decit sa taie pina acolo incit, la servicu se va duce lumea pentru munca voluntara?
Cind ne vom trezi ca ei spun mereu serios ce vor face, iar oamenii spun ca nu se poate, nu v-a fii dracul atit de negru.
Nu mai spun ca greva generala este un fiasco total.
Nu m-am asteptat la asa ceva. Cu toata intimidarea hai sa zic, se reducea numarul grevistilor cu 10% dar procentul este invers.
Nu mai am incredere in nimeni si nimic.
Dar si eu in calitatea mea de om modest, nu am decit sa ma duc sa protestez la primarie, ce altceva sa fac?
Nu mi-am imaginat niciodata asa ceva, parca este un vis urit.In orice caz trebuie facut ceva urgent. Trebuiesc maturati acesti nemernici, care ne urasc atit de mult.
Cind acum mai bine de 1 an am zis pe HotNews ca presedintele este beat, la aeroport la o conferinta de presa am fost cenzurata si cu toate protestele mele nu s-a revenit nici pina acum la aceea decizie.
Si a fost adevarat dar Presedintele nostru, nu s-a trezit nici pina acum din betie. Ca si beat daca ar fii nu ar putea
hotarii din neghiobie un tratamant inuman asupra propriului popor. Un popor obedient tratat ca sclavii. Mai e putin sa fim strigati, cum erau strigati sclavii ca pe ciini, cutu, cutu.
Alta solutie nu avem decit sa fim uniti ! Este singura solutie ! Cu Dumnezeu inainte !!! Sa lasam celelalte nimicuri la o parte, ca insasi fiinta noastra este in pericol de a fi desfiintata.
Nu uitati ca sint multe tari, care nu au platit pensiile si salariile si peste 6 luni de zile.Asta ne paste acum si pe noi daca nu sintem destul de vigilenti acum in al 13 -lea ceas.Spun mereu ca abandonez critica la adresa guvernantilor, dar a abandona acum, ar fi o lasitate din partea mea.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://teodorapetrescu.blogspot.com/

Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu