:: Povestile copilariei

Titlu: Povestile copilariei
Autor:: anelises
Articol: Se lasa seara si Andreea trebuie sa mearga la culcare.Stie foarte bine ca nu poate riposta sau face nazuri atunci cand vine vorba de dormit.Ii cere mamei sa ii citeasca o poveste, insa mama ii refuza acest drept.Andreea se pune in pat, trista, o lacrima ii curge pe obrazul ei mic si gandul ei fuge departe in alte zari. in mintea ei se deruleaza o poveste frumoasa, cu printi si printese si trasura cu cai albi la laptele, cu o lume facuta din ciocolata si martipan si bomboane si turta dulce cu frisca si miere, cu tot ceea ce ea nu poate avea.Ea adoarme cu gandul la toate acestea.
Relatia ei cu parintii nu este una tocmai buna, mereu este certata si in loc sa auda cuvinte de dragoste din partea lor, ea aude doar "esti un dezastru!" sau "proasto!" si incepe sa planga de fiecare data.Si-ar dori atat de mult sa iasa afara si sa se joace cu celelalte fetite de varsta ei din bloc.Insa pe Andreea o vei vedea mereu lipita de geam cu nasucul ei mic uitandu-se la jocurile copilariei.Si-ar dori atat de tare sa se joace sotronul cu acele fete.Ea nu poate iesi din casa din cauza gandirii prea invechite a parintilor ei.ii spun mereu ca nu are ce sa caute afara, daca pateste ceva?
Continuarea pe http://anelises.blogspot.com/
--
Visitor Ip: 188.27.192.212

5 comentarii:

  1. Frumoasa jumatatea ta de articol!
    De ce nu il aducu AICI pe tot?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc ANELISE !
    Te-am "vizitat" şi m-am ales cu O DECONECTARE ... completă, pe linie ! Toate ferestrele !
    Aveam UN COMENTARIU ... tot aici, care, însă, bineînţeles că s-a pierdut !
    Eu am preferat să O IAU DE LA CAP:
    AM ÎNCHIS,
    AM DESCHIS ...
    iar acum, DIN NOU ... pe comentariu, la articolul tău PE JUMATE !
    ~
    ATENŢIE !
    Eu personal ... NU vizitez astfel de Bloguri ... decât O DATĂ !
    ~
    Dar, poate că ... mi s-o fi părut mie !
    În care caz, Îmi cer scuze !
    RECOMANDARE !
    Dacă "vă pierdeţi" CONECTAREA, vă sfătuiesc să procedaţi asemănător: adică SĂ NU faceţi "conectarea"... "pe TRASEU"...ci doar "acasă", adică, după CE AŢI ÎNCHIS TOT ... ŞI ... începeţi să redeschideţi !
    ~
    Voi finaliza acest comentariu, apoi voi verifica, DACĂ se repetă "povestea" !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  3. Am revenit !
    Am intrat ŞI MAI ÎNTÂI am eliminat PE BARA DE JOS, "fereastra" care apare pentru Reclamă !
    Şi eu AM, astfel de "fereastră" (una, sau chiar două !) deoarece "beneficiez" de NIŞTE SERVICII ! (vezi "Planetarium 1", de exemplu)... "la schimb".
    După "eliminare" NU S-A Repetat !
    Deci E OK !
    ~
    Am comentat "acolo" ceva ! Dar am uitat să-i "recomand" ... să-şi verifice articolele de pe 100 Ro DACĂ AU SAU NU ... Comentarii !
    De FAPT : nu-i treaba mea !
    ~
    (dar, ... am obosit !)
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  4. @doar atat, nu stiu despre ce vorbesti..cine te-a deconectat?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am aflat !
    Şi eu păţesc la fel...CHIAR la mine !
    Am o "colaborare" LA SCHIMB ... intră O RECLAMĂ !
    Uneori UIT să ... O TRIMIT LA PLIMBARE şi, după un timp, MĂ BLOCHEZ, sau, pierd ... CONECTAREA !
    De aceea am revenit şi am PRECIZAT că nu sunt probleme.
    Dar să ştiţi, am găsit DOUĂ Bloguri .... complet "nesănătoase" !
    Unul ... are "efecte" ciudate IMEDIAT ce intri ! (bagă virus la 2 secunde !)
    Celălalt ... are o capcană interioară !
    Unul din articole, pentru a fi "citit" are UN CUVÂNT "link" către VIRUS !
    Dacă vrei să TERMINI articolul, accesezi şi TE TERMINĂ VIRUSUL !
    ~
    Aşa că staţi liniştită !
    NU ESTE CAZUL dumneavoastră !
    De altfel, comentariul de la dvs., l-am făcut, DUPĂ (aşa zisa ) VERIFICARE !
    ÎNSĂ, CHIAR şi aşa.
    Dacă cineva m-ar anunţa că ARE PROBLEME la intrarea pe unul din Blogurile mele ... i-aş mulţumi CHIAR dacă ... S-A înşelat !
    Şi chiar DACĂ ... NU mi s-a adresat ... DIRECT !
    Anunţul indirect ESTE mult mai EFICIENT !
    Aş putea zice că este ... "şoapta" de care vă vorbeam !
    Fără supărare, vă rog !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere