Bancuri....



Marie, te rog mult, ajunge, hai să divorţăm!
- Nu, Ioane, văduvă m-ai luat, văduvă mă vei lăsa!Laughing


 - Cum păstraţi armonia conjugală?
- Prin reciprocitate: când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers: eu tac când soţia e nervoasă!Laughing

  - Cum să-l dezvăţ pe bărbatu-meu să vorbească în somn?
- Lasă-l să vorbească un pic ziua!Laughing


  - Mărie, dacă te culci cu mine, îţi dau mobilul meu.
- Dacă e aşa, Ioane, s-a făcut!
După ce termină treaba, Ion dă să plece.
- Ioane, zice Maria, da' mobilu'??
- Aaaaa, da, notează: 0726...Laughing

 Un român şi un ungur în tren. Ungurul întreabă:
- Nu te supăra, ce scrie pe plăcuţa asta?
- Păi scrie în româneşte "Nu vă aplecaţi pe geam, pericol de moarte!"
- Dar mai jos ce scrie?
- Păi scrie acelaşi lucru, dar în engleză.
- Dar mai jos?
- Acelaşi lucru în franceză.
- Dar în ungureşte de ce nu scrie?
- Păi voi aveţi voie!LaughingLaughing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu